Gå til innhold

Hjemmejobber

Gjest ikke undertegnet

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet
Skrevet

Er det noen her som har hjemmejobber med lønn?

Hva slags type jobb evt.?

Gjest sluffy
Skrevet

Hva er MLM?

MultiLevelMarketing - nettverksmarkedsføring :)

Skrevet

MultiLevelMarketing - nettverksmarkedsføring :)

Hei.

har fått tilbud om dette nå.

Har en startpakke til kr. 1900.-

Hvordan jobber man og er det ok i det hele tatt ?

Blir det noen lønn av det ?

Takker for svar.

Gjest sluffy
Skrevet

Hei.

Takker for svar.

Vel nå vet jeg ikke hva slags mlm du har meldt deg inn i. Men i det jeg er med tjener man gode penger ja.

Bare du jobber riktig kan du nok tjene penger på de meste mlm-er.

Ja det er en kjempeok jobb, har planer om å slutte i min vanlige jobb ganske snart. Mye bedre å jobbe selv og når man vil.

Men du må jo stå på skikkelig for å tjene godt, ihvertfall de første månedene.

Det første du bør gjøre er å skrive ned en liste over ALLE du kjenner, ikke tenk på mlm'et du er med i når du gjør dette. Du kan få ei liste på hverfall 100 folk. Venner, gamle klassekompiser, familie, venner av familie, noen du kjenner som er selgere osv osv.

Deretter setter du deg ned og ringer disse. Si at du har kommet over et kjempebra selskap og at du plutselig tenkte på de når du lurte på hvem du skulle introdusere dette for.

Når du har fått med noen folk må du passe på at de lærer å markedsføre dette også. Få dem til å gjøre det på samme måte som du :)

Oppfølging av egne medlemmer er essensielt her.

Lykke til!! = ) Spør gjerne mer om du lurer på noe :-)

Skrevet

Vel nå vet jeg ikke hva slags mlm du har meldt deg inn i. Men i det jeg er med tjener man gode penger ja.

Bare du jobber riktig kan du nok tjene penger på de meste mlm-er.

Ja det er en kjempeok jobb, har planer om å slutte i min vanlige jobb ganske snart. Mye bedre å jobbe selv og når man vil.

Men du må jo stå på skikkelig for å tjene godt, ihvertfall de første månedene.

Det første du bør gjøre er å skrive ned en liste over ALLE du kjenner, ikke tenk på mlm'et du er med i når du gjør dette. Du kan få ei liste på hverfall 100 folk. Venner, gamle klassekompiser, familie, venner av familie, noen du kjenner som er selgere osv osv.

Deretter setter du deg ned og ringer disse. Si at du har kommet over et kjempebra selskap og at du plutselig tenkte på de når du lurte på hvem du skulle introdusere dette for.

Når du har fått med noen folk må du passe på at de lærer å markedsføre dette også. Få dem til å gjøre det på samme måte som du :)

Oppfølging av egne medlemmer er essensielt her.

Lykke til!! = ) Spør gjerne mer om du lurer på noe :-)

Tusen takk for svar.

Var litt redd for at man skulle finne egne folk, har nemmelig en ganske liten bekjentskapskrets...

Dette gjalt Herbalife...er det mye annet forskjellig å jobbe med ?

Gjest sluffy
Skrevet

Tusen takk for svar.

Var litt redd for at man skulle finne egne folk, har nemmelig en ganske liten bekjentskapskrets...

Dette gjalt Herbalife...er det mye annet forskjellig å jobbe med ?

Bare hyggelig det..

Joda jeg hadde problemer med å finne folk først også, har heller ikke veldig stor bekjentskap krets, men så spurte jeg noen om hjelp og de fortalte meg at jeg bare trengte å skrive ned alle jeg noen gang har kjent. Folk blir bare glade for å bli tipset om noe så bra, bare ikke vær redd for å få et nei. Når du har fått 5 nei er det så morsomt å få et ja!!

Ja det er en del firma ute og går :-) Mange er med i WGI eller LW8, og mange har tjent masse penger. Jeg er med i noe som heter The 5% Community.

Skrevet

Hei.

Takker for svar.

MLM kan være både en velsignelse og en forbannelse.

Det som er viktigst er opplegget til firmaet du bestemmer deg for å prøve på. Lotteritilsynet (http://www.lotteritilsynet.no) la ut et dokument rundt årsskiftet for folk som lurer på hvor grensen til pyramidespill går. Du finner det i arkivet der, og det anbefaler jeg ALLE å lese når de vurderer et evt. selskap.

Et nettsted som hjelper deg både å vurdere forskjellige selskaper og gir deg nyttige tips om hvordan man jobber med nettverksmarkedsføring er http://www.networkmarketing.no

De største aktørene innenfor produktbasert nettverksmarkedsføring (dvs de som selger ekte produkter og derfor er langt fra pyramidespill) har gått samm til DirekteSalgsForbundet, og det finner du på http://www.direktesalgsforbundet.no

Et annet kritisk ledd er din upline, dvs. personen som sponser/verver deg inn. Denne personen er ansvarlig for din opplæring, og skal du lykkes er du avhengig av støtte og oppfølging enten fra denne personen eller andre lenger opp i systemet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...