Gå til innhold

Så skal hun i playboy

Anbefalte innlegg

Gjest men ellers!
Skrevet

Aqua-Lene.. hun gjør alt for å tjene penger og få oppmerksomheten bort fra at hun ikke eier talent...

Skrevet

Nå er hun jo ikke akkurat stygg og usexy da - så Playboy er jo kanskje det riktige stedet for henne - ikke popscenen.

Skrevet

Nå er hun jo ikke akkurat stygg og usexy da - så Playboy er jo kanskje det riktige stedet for henne - ikke popscenen.

du sier noe....

Pappa Bjørn
Skrevet

Nei fytti, hva er det egentlig hun tror hun er da?

Ikke kan hun synge, likevel setter hun og gruppa salgsrekord. Ikke burde hun stå på scenen, selv om hunder tusenvis av mennesker betaler for å se henne. Dersom det er riktig at hun skal i Playboy så er det vel fordi noen vil betale for å se henne da!

La nå jenta vær i fred da vel. Dersom det plager deg så fælt foreslår jeg at du ikke kjøper akkurat det nummeret av Playboy.

Gjest Babegirl
Skrevet

Hun er ikke sexy i det hele tatt, men Playboy klarer jo å gjøre den værste sexy. Kunne godt tenkt meg å bli fotografert av en av fotografene deres. De typen tar har en tendes til å se litt snuskete ut...

Skrevet

Helt enig.

Hun har jo silikonen på plass, og kroppen har riktignok blitt flott, men scenen må hun vekk fra.

Skrevet

Vel... Den dama ser ut! Hun har en perfekt kropp som i motsetning til andre syltynne modeller er svært veltrent, noe som sier noe om at den dama fører et svært godt kosthold, noe som burde gjøre henne til et kroppslig forbilde i dagens jungel av anorektiske modeller.

Aqua Lene er elendig i sin jobb som musikker. Kanskje dette passer henne bedre?

Skrevet

Vel... Den dama ser ut! Hun har en perfekt kropp som i motsetning til andre syltynne modeller er svært veltrent, noe som sier noe om at den dama fører et svært godt kosthold, noe som burde gjøre henne til et kroppslig forbilde i dagens jungel av anorektiske modeller.

Aqua Lene er elendig i sin jobb som musikker. Kanskje dette passer henne bedre?

Hun er god for en god del mill, og har hyret egen personlig trener som har trenet henne 2 timer daglig + gitt kostråd.

Hun innrømmer jo at hun har gjort dette for å få mer oppmerksomhet, bl.a på kropp.

Og hun har laget en sang som handler om da hun hadde bulimi.

Rørende.

Hun sier rett ut at hun elsker PR & oppmerksomhet, så da er det vel fair enough. Og hun driter i om musikken blir slakta.

(ja, jeg har lest artikkelen om henne i avisa, og nå skal jeg pusse tennene og legge meg)

Skrevet

Hun er god for en god del mill, og har hyret egen personlig trener som har trenet henne 2 timer daglig + gitt kostråd.

Hun innrømmer jo at hun har gjort dette for å få mer oppmerksomhet, bl.a på kropp.

Og hun har laget en sang som handler om da hun hadde bulimi.

Rørende.

Hun sier rett ut at hun elsker PR & oppmerksomhet, så da er det vel fair enough. Og hun driter i om musikken blir slakta.

(ja, jeg har lest artikkelen om henne i avisa, og nå skal jeg pusse tennene og legge meg)

Du vet åpenbart mer om Aqua Lene enn hva jeg gjør. Jeg har bare så vidt sett noen bilder av henne, hørt noen intervjuer og vært så uheldig å høre mye av Aqua, og nå den siste låta hennes.

Jeg ante ikke at hun hadde hatt bulemi, men det gjør isåfall hennes løft kroppslig enda mer imponerende!

Joa, personlig trener har hun sikkert, men hvem som helst kan kjøpe seg en bok eller tre om kosthold og trening dersom man vil forandre på kroppen sin, og det trenger man ikke å være god for tjukt av millioner for å gjøre.

Man trenger ikke engang å bruke penger på bøker. Det holder dersom man har tilgang til internet.

Billigere enn slankeprodukter og den slags søppel blir det i hvert fall uansett hvordan man vrir eller vender på det.

Sov godt! :)

Skrevet

Hun finnes ikke sexy eller noe annet. Jeg ser pene jenter og har ikke problemer med det - Lene er ikke en av dem.

Der må stylisten jobbe mye.

Gjest Lille Basille
Skrevet

Hun finnes ikke sexy eller noe annet. Jeg ser pene jenter og har ikke problemer med det - Lene er ikke en av dem.

Der må stylisten jobbe mye.

Ro ned nå blondie. Dama virker blåst, og man kan sikkert finne mye å utsette på henne, men pen er hun da!

Skrevet

Ro ned nå blondie. Dama virker blåst, og man kan sikkert finne mye å utsette på henne, men pen er hun da!

Nix.

Gjest Lille Basille
Skrevet

Nix.

Nevel nei. Halve den vestlige verden er uenig med deg, men pyttsann, shandy har talt:-)

Gjest slitern
Skrevet

Du vet åpenbart mer om Aqua Lene enn hva jeg gjør. Jeg har bare så vidt sett noen bilder av henne, hørt noen intervjuer og vært så uheldig å høre mye av Aqua, og nå den siste låta hennes.

Jeg ante ikke at hun hadde hatt bulemi, men det gjør isåfall hennes løft kroppslig enda mer imponerende!

Joa, personlig trener har hun sikkert, men hvem som helst kan kjøpe seg en bok eller tre om kosthold og trening dersom man vil forandre på kroppen sin, og det trenger man ikke å være god for tjukt av millioner for å gjøre.

Man trenger ikke engang å bruke penger på bøker. Det holder dersom man har tilgang til internet.

Billigere enn slankeprodukter og den slags søppel blir det i hvert fall uansett hvordan man vrir eller vender på det.

Sov godt! :)

Det er klart mye lettere å trene og slanke seg med personlig trener. Alle har ikke selvdisiplin nok til å dra på treningssenteret 2 timer hver dag. Når du har en veileder får du det inn med teskje. Det er klart at da blir det mye lettere. Anne Kat greide å slanke seg ved hjelp av personlig trener, men nå har hun est ut igjen. Hun trente hver dag. Hvem gidder å gjøre det i lengden. Jeg visste at hun ville legge på seg igjen for som hun selv sier er hun så glad i mat.

Skrevet

Tror nok at hun har større muligheter for å tjene penger der ja - og ikke på scenen....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...