kie Skrevet 4. august 2003 Skrevet 4. august 2003 Jeg har veldig spredt ferie i år, siden jeg er student og dermed må bedrive sommerjobbing for det meste. ;-) 0 Siter
Gyda Skrevet 4. august 2003 Skrevet 4. august 2003 SFO holder stengt hele juli, og når man har barn der, så får man innrette seg. 5 uker minus to dager - deilig! I dag var første dagen på jobb, og det merkes. Gjeeesp! 0 Siter
tigertrollet Skrevet 4. august 2003 Skrevet 4. august 2003 Fire uker..Og begynner på jobb i morgen. Usj:( 0 Siter
Zelig Skrevet 4. august 2003 Skrevet 4. august 2003 Har i grunn hatt full ferie fra 14.mai og til 13. aug (semesterstart). Men jeg har lest i mye av ferien, da. 0 Siter
kie Skrevet 4. august 2003 Forfatter Skrevet 4. august 2003 Har i grunn hatt full ferie fra 14.mai og til 13. aug (semesterstart). Men jeg har lest i mye av ferien, da. Hva leser du? Og hvordan klarer du deg uten sommerjobbing? *misunnelig* 0 Siter
Zelig Skrevet 4. august 2003 Skrevet 4. august 2003 Hva leser du? Og hvordan klarer du deg uten sommerjobbing? *misunnelig* Jeg studerer psykologi. Det har seg sånn at jeg er gravid, så det gjaldt å komme på forskudd studiemessig da jeg ikke skal ha permisjon. Får barn i okt./nov. Og så er jeg så heldig å ha en snill mann som har jobbet mye i sommer, også han er student Pluss at vi er ganske økonmiske av oss og hadde mer penger fra vårens studielån på konto, så det har gått supert! Men vi lever ikke luksus-liv, selvfølgelig. 0 Siter
kie Skrevet 4. august 2003 Forfatter Skrevet 4. august 2003 Jeg studerer psykologi. Det har seg sånn at jeg er gravid, så det gjaldt å komme på forskudd studiemessig da jeg ikke skal ha permisjon. Får barn i okt./nov. Og så er jeg så heldig å ha en snill mann som har jobbet mye i sommer, også han er student Pluss at vi er ganske økonmiske av oss og hadde mer penger fra vårens studielån på konto, så det har gått supert! Men vi lever ikke luksus-liv, selvfølgelig. Heldiggris! Jeg skal jammen spare litt hver måned jeg også. Det er kjedelig å jobbe bort sommerferien sin. Lykke til med baby og studier! :-) 0 Siter
soleil Skrevet 4. august 2003 Skrevet 4. august 2003 Har hatt ufrivillig lang ferie. Arbeidsledig. *sukk* 0 Siter
Zelig Skrevet 4. august 2003 Skrevet 4. august 2003 Heldiggris! Jeg skal jammen spare litt hver måned jeg også. Det er kjedelig å jobbe bort sommerferien sin. Lykke til med baby og studier! :-) Tusen takk Dette blir et begivenhetsrikt semester, ja.. Altså, det økonomiske er ikke helt min fortjeneste akkurat, jeg er et rotehue med penger, men jeg har overlatt alt sånt til mannen min og han har så oversikt at nå har vi ALLTID penger! Er det noe jeg trenger eller vil ha, så kan jeg alltid kjøpe det med en gang. Så jeg er nok litt heldigere enn jeg fortjener på det området 0 Siter
SierDuDet Skrevet 4. august 2003 Skrevet 4. august 2003 Begynner en 3 ukers ferie til torsdag 0 Siter
kie Skrevet 4. august 2003 Forfatter Skrevet 4. august 2003 Begynner en 3 ukers ferie til torsdag Har ikke du nettopp hatt ferie? Eller har du bare hatt DOL-ferie? Eller har jeg blingsa? 0 Siter
SierDuDet Skrevet 4. august 2003 Skrevet 4. august 2003 Har ikke du nettopp hatt ferie? Eller har du bare hatt DOL-ferie? Eller har jeg blingsa? Det var bare en ukes tid jeg ikke var her, og den uken hadde jeg mer eller mindre helt fri, så det var andre grunner enn at jeg var på ferie som forårsaket mitt fravær her i denne friuken. Men fra torsdag har jeg ferie 0 Siter
kie Skrevet 4. august 2003 Forfatter Skrevet 4. august 2003 Det var bare en ukes tid jeg ikke var her, og den uken hadde jeg mer eller mindre helt fri, så det var andre grunner enn at jeg var på ferie som forårsaket mitt fravær her i denne friuken. Men fra torsdag har jeg ferie Kos deg! :-) 0 Siter
kie Skrevet 4. august 2003 Forfatter Skrevet 4. august 2003 6 juni til 28 august. :glise: :blæ: 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 4. august 2003 Skrevet 4. august 2003 Har hatt ufrivillig lang ferie. Arbeidsledig. *sukk* Ikke hatt noen napp på jobbsøknadene dine? Det var synd. Men det varer nok ikke lenge tipper jeg. Nyt det mens du kan du. Klem fra 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 4. august 2003 Skrevet 4. august 2003 Tre uker, begynte på jobb idag. Var på Kreta to uker heeerlig. Skal ha fri imorgen og onsdag da det er meldt fint vær. Skal ut i båten å kose oss. Jepp, jepp... 0 Siter
punkyB Skrevet 4. august 2003 Skrevet 4. august 2003 Min første dag idag av 2 ukers ferie. Skal ha flere småferier (2-3) dager utover høsten også. Hadde 4 dager fri i slutten av juni. 0 Siter
soleil Skrevet 4. august 2003 Skrevet 4. august 2003 Ikke hatt noen napp på jobbsøknadene dine? Det var synd. Men det varer nok ikke lenge tipper jeg. Nyt det mens du kan du. Klem fra Jeg begynner å bli rastløs, vet ikke hvor lenge jeg klarer å nyte å ha "fri" lengre. Lommeboka er rimelig slank også.. Søker til og med jobber i industrien for å forhåpentlivis få noe å gjøre og penger å leve av. 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 4. august 2003 Skrevet 4. august 2003 Jeg begynner å bli rastløs, vet ikke hvor lenge jeg klarer å nyte å ha "fri" lengre. Lommeboka er rimelig slank også.. Søker til og med jobber i industrien for å forhåpentlivis få noe å gjøre og penger å leve av. Ja en kan bli rastløs av for mye fri. Kanskje jeg er litt misunnelig ) Skulle ønske jeg hadde hatt råd til å gå ned litt i stillingsbrøk. Blir så trøtt av 100% jobb jeg. Det var dagens hjertesukk og jeg har bare vært på jobb en dag etter ferien. Hjelp hvordan skal dette gå ) Krysser fingrene for at du får jobb snart xx 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.