neo Skrevet 4. august 2003 Skrevet 4. august 2003 Insektsverdens reddende brannvesen?? Neppe. Så et program i går om brannmaur, som biter seg fast og stikker! Kjennes omtrent som om man tar en fyrstikk på hånden. (som brenner seff.) Og hvis de tilpasser seg mer og mer temperaturer, så har vi di snart her også tenker jeg. Eller har de allerede kommet? nuvel, et ikke så veldig poengfylt innlegg, men so what. mvh: 0 Siter
Anki Skrevet 4. august 2003 Skrevet 4. august 2003 Sånn er det når man kjeder seg på jobb, hæ? 0 Siter
Gjest Vibbnokia Skrevet 4. august 2003 Skrevet 4. august 2003 Sånn er det når man kjeder seg på jobb, hæ? Ta dette på sms, kanskje? 0 Siter
Anki Skrevet 4. august 2003 Skrevet 4. august 2003 Ta dette på sms, kanskje? Lite å tenke på eller noe? 0 Siter
Anki Skrevet 4. august 2003 Skrevet 4. august 2003 fordi? Fordi noen utpeker seg selv som DOLiti 0 Siter
neo Skrevet 4. august 2003 Forfatter Skrevet 4. august 2003 Fordi noen utpeker seg selv som DOLiti DOLiti og røver? 0 Siter
mAd Skrevet 4. august 2003 Skrevet 4. august 2003 Jeg ble bitt av slike kryp i malaysia. "Oh, røde maur" tenker jeg der jeg står midt blandt dem, og DÆVVEN jeg fikk fart på meg da de beit. Vondt vondt, ikke noe jeg vil ha på kjøkkenet 0 Siter
neo Skrevet 5. august 2003 Forfatter Skrevet 5. august 2003 Jeg ble bitt av slike kryp i malaysia. "Oh, røde maur" tenker jeg der jeg står midt blandt dem, og DÆVVEN jeg fikk fart på meg da de beit. Vondt vondt, ikke noe jeg vil ha på kjøkkenet Får håpe de holder seg borte fra de kaldere delene i europa... mvh: 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.