Gjest ja, jeg er hektet! Skrevet 4. august 2003 Skrevet 4. august 2003 Prøver å komme inn på siden til ungkaren for å se hvordan det går.Men siden vil ikke vises.Noen som vil si det til meg eller gi meg en adresse som virker? 0 Siter
Camilla Skrevet 4. august 2003 Skrevet 4. august 2003 her er hvertfall en side som sikkert kan være til interesse for deg.. må motvillig innrømme at jeg også er hekta.. 0 Siter
Camilla Skrevet 4. august 2003 Skrevet 4. august 2003 her er hvertfall en side som sikkert kan være til interesse for deg.. må motvillig innrømme at jeg også er hekta.. http://abc.abcnews.go.com/primetime/specials/bachelor/ 0 Siter
happy1365380345 Skrevet 4. august 2003 Skrevet 4. august 2003 også hekta og må si jeg ble gledelig overrasket 0 Siter
Gjest slitern Skrevet 5. august 2003 Skrevet 5. august 2003 Synd at Liz måtte ut. Synes hun var søt. Tina virker kynisk og ikke interessert eller bare hun er usikker. Vet ikke jeg. Synes hun er litt for mye. Jeg ville ikke falt for ungkaren. Ville du? 0 Siter
snilen Skrevet 5. august 2003 Skrevet 5. august 2003 Synd at Liz måtte ut. Synes hun var søt. Tina virker kynisk og ikke interessert eller bare hun er usikker. Vet ikke jeg. Synes hun er litt for mye. Jeg ville ikke falt for ungkaren. Ville du? jeg har verdens mest fantastiske kjæreste synes jeg, så ikke for alt i verden. men så ville jeg jo ikke meldt meg på heller, og ikke er jeg klar for ekteskap riktig enda. hadde jeg vært med ville det jo vært fordi produsentene av programmet trodde dette var mannen i mitt liv, og jeg kvinnen i hans liv, så da vet man aldri... like barn leker best. jeg heier på jen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.