SierDuDet Skrevet 4. august 2003 Skrevet 4. august 2003 Jeg har fått to stk sms nå, og begge to viser noe som ligner på en 0, og bare det. Men sjekker jeg kapasiteten på meldingene så ser jeg at dette sannsynligvis er bildemeldinger. Hvordan får jeg dem fram? 0 Siter
SierDuDet Skrevet 4. august 2003 Forfatter Skrevet 4. august 2003 Skifte telefon? Den er helt ny. Det er så mye innstillinger der at jeg er noe forvirret og har helt sikkert glemt noe. Jeg glemte å skrive at det er en Siemens M55, noe som kanskje er relevant for å få hjelp. 0 Siter
UHU Skrevet 5. august 2003 Skrevet 5. august 2003 Den er helt ny. Det er så mye innstillinger der at jeg er noe forvirret og har helt sikkert glemt noe. Jeg glemte å skrive at det er en Siemens M55, noe som kanskje er relevant for å få hjelp. Jeg får også sånne meldinger på min Siemens C55, så jeg er svært interessert i å høre om du finner ut hva som må fixes. 0 Siter
Gjest sluffy Skrevet 5. august 2003 Skrevet 5. august 2003 Den er helt ny. Det er så mye innstillinger der at jeg er noe forvirret og har helt sikkert glemt noe. Jeg glemte å skrive at det er en Siemens M55, noe som kanskje er relevant for å få hjelp. Hei. Kjempeenkelt. Ring til operatøren du bruker og de kan veilede deg over telefon hvordan innstillinger du må legge inn. Den telefonen du har kan ikke motta innstillinger via sms, derfor må du gjøre det manuelt. Hvis du har netcom står det hvordan du kan gjøre dette selv steg for steg på hjemmesida. netcom.no - innstillinger/veiledninger 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.