Gå til innhold

Bare så det er sagt

Anbefalte innlegg

Pappa Bjørn

Så går jeg å legger meg. Dersom ikke noen har noen innvendinger mot det da. De vil jeg i så fall ikke se før i morgen. Da reiser jeg ut med båten for å høste makrell så det blir vel først på ettermidagen jeg finner ut det i tilfelle.

Dette var en total meningsløs runde med opplysninger fra meg. Det som egentlig er poenget er jo at dette kunne være et utdrag fra siste boka til Ari Behn. Så får vi se om dette er verdt terningkast 6, kanskje tilmed en 7`er!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/114903-bare-s%C3%A5-det-er-sagt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Raffine

Dårlig døgnrytme. Har snudd døgnet. Dårlige rutiner og lang ferie. :)

Hva med deg?

Jeg har ikke lagt meg enda jeg. Slå den dere! Legger meg nok om en times tid. Sånn går det når man jobber om natta.

Helt totalt uinteressant for dere, men det er nok verdt en 5`er synes jeg nok.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...