chanti Skrevet 5. august 2003 Skrevet 5. august 2003 For kort tid siden gikk det et program om en mulithandicappet dame i england . Sterkt preget av bl.a. leddgikt . Hun flyttet i egen bolig . I det andre programmet fikk hun en jente og ble gift . Jeg vet at dette programmet ikke er helt av nyere dato , men jeg lurer på om det er noen som vet hvordan det gikk med den lille familien ? Det var blant annet i forhold til om hun fikk videre hjelp med ungen , det var jo bare innvilget hjelp de tre første månedene . Husker ikke navnet på hverken serien eller person , men det gikk på tvn. 0 Siter
laban Skrevet 5. august 2003 Skrevet 5. august 2003 Det finnes i hvert fall én dokumentar til, som heter "Mum, dad and Michaela". Tror ikke den er vist i Norge, men jeg fant henvisninger til den på New Zealandske sider. Så det gikk ikke _helt_ gæernt de første årene i hvert fall. Moren heter Shelly West. Det finnes bøker om henne, men websidene som omtaler dem (www.shellywestbooks.co.nz), finnes ikke lenger / virker ikke. Kanskje du finner noe hvis du søker på websider fra NZ. 0 Siter
laban Skrevet 5. august 2003 Skrevet 5. august 2003 And here is the happy family: http://www.nzbooks.com/nzbooks/author.asp?author%5Fid=shellywest 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.