Gå til innhold

Au da..

Gjest Kurt Kubein

Anbefalte innlegg

Skrevet

Au da? Det må være den dypeste kommentaren jeg har hørt på lenge.

Gjest Kurt Kubein
Skrevet

Au da? Det må være den dypeste kommentaren jeg har hørt på lenge.

Opp til deg.

Skrevet

Opp til deg.

Nei, det er opp til deg. Du syntes ikke han fortjente litt mere enn et au da? Da kan du ta en titt på innlegget til Tanya rett over her. Så får du noen hint.

Gjest Kurt Kubein
Skrevet

Nei, det er opp til deg. Du syntes ikke han fortjente litt mere enn et au da? Da kan du ta en titt på innlegget til Tanya rett over her. Så får du noen hint.

Du kan tolke ting som du vil. Jeg har respekt for alle, inkludert Fagernes, og mente ikke å hentyde noe annet med overskriften. Men overskriften i flere av avisene kunne like gjerne vært "Au da..".

Skrevet

Du kan tolke ting som du vil. Jeg har respekt for alle, inkludert Fagernes, og mente ikke å hentyde noe annet med overskriften. Men overskriften i flere av avisene kunne like gjerne vært "Au da..".

Ja, der kan man se. Det var jo en dypere mening med det hele. Jeg bor ikke i Norge, jeg leser ikke de fleste avisene, og syntes innlegget ditt var lettere respektløst. Dett var dett.

Skrevet

Ja, der kan man se. Det var jo en dypere mening med det hele. Jeg bor ikke i Norge, jeg leser ikke de fleste avisene, og syntes innlegget ditt var lettere respektløst. Dett var dett.

Jeg synes dette er triste nyheter. Når det likevel gikk som det gikk kan vi være glad for at han ikke kjørte inn i en personbil m/familie. Fagernes hadde tydeligvis sine egne regler når han ikke var edru.

Skrevet

Jeg synes dette er triste nyheter. Når det likevel gikk som det gikk kan vi være glad for at han ikke kjørte inn i en personbil m/familie. Fagernes hadde tydeligvis sine egne regler når han ikke var edru.

Var han full?

Skrevet

Var han full?

Politiet hadde fått innraportert vinglete kjøring i forkant av ulykken.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...