Gjest Kurt Kubein Skrevet 5. august 2003 Skrevet 5. august 2003 http://www.nettavisen.no/servlets/page?section=5&item=279681 0 Siter
nick Skrevet 5. august 2003 Skrevet 5. august 2003 Au da? Det må være den dypeste kommentaren jeg har hørt på lenge. 0 Siter
Gjest Kurt Kubein Skrevet 5. august 2003 Skrevet 5. august 2003 Au da? Det må være den dypeste kommentaren jeg har hørt på lenge. Opp til deg. 0 Siter
nick Skrevet 5. august 2003 Skrevet 5. august 2003 Opp til deg. Nei, det er opp til deg. Du syntes ikke han fortjente litt mere enn et au da? Da kan du ta en titt på innlegget til Tanya rett over her. Så får du noen hint. 0 Siter
Gjest Kurt Kubein Skrevet 5. august 2003 Skrevet 5. august 2003 Nei, det er opp til deg. Du syntes ikke han fortjente litt mere enn et au da? Da kan du ta en titt på innlegget til Tanya rett over her. Så får du noen hint. Du kan tolke ting som du vil. Jeg har respekt for alle, inkludert Fagernes, og mente ikke å hentyde noe annet med overskriften. Men overskriften i flere av avisene kunne like gjerne vært "Au da..". 0 Siter
nick Skrevet 5. august 2003 Skrevet 5. august 2003 Du kan tolke ting som du vil. Jeg har respekt for alle, inkludert Fagernes, og mente ikke å hentyde noe annet med overskriften. Men overskriften i flere av avisene kunne like gjerne vært "Au da..". Ja, der kan man se. Det var jo en dypere mening med det hele. Jeg bor ikke i Norge, jeg leser ikke de fleste avisene, og syntes innlegget ditt var lettere respektløst. Dett var dett. 0 Siter
Gjest ildg Skrevet 5. august 2003 Skrevet 5. august 2003 Ja, der kan man se. Det var jo en dypere mening med det hele. Jeg bor ikke i Norge, jeg leser ikke de fleste avisene, og syntes innlegget ditt var lettere respektløst. Dett var dett. Jeg synes dette er triste nyheter. Når det likevel gikk som det gikk kan vi være glad for at han ikke kjørte inn i en personbil m/familie. Fagernes hadde tydeligvis sine egne regler når han ikke var edru. 0 Siter
nick Skrevet 5. august 2003 Skrevet 5. august 2003 Jeg synes dette er triste nyheter. Når det likevel gikk som det gikk kan vi være glad for at han ikke kjørte inn i en personbil m/familie. Fagernes hadde tydeligvis sine egne regler når han ikke var edru. Var han full? 0 Siter
Gjest ildg Skrevet 5. august 2003 Skrevet 5. august 2003 Var han full? Politiet hadde fått innraportert vinglete kjøring i forkant av ulykken. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.