Gå til innhold

bursdag (besøk kom, en gikk)

Anbefalte innlegg

Gjest ikke sign
Skrevet

Inviterte i bursdag. De kunne ikke komme den dagen, så jeg spurte om en annen dag passet. Nei, de men de kunne komme dagen før vi skulle ha bursdagen. Javel.Travelt, men koselig med besøk (barneselskap). Så kom de, men mannen kjørte igjen! Han skulle hjelpe en kamerat med noe.. Mannen min trodde jo han kom tilbake, men neida. Ikke før de skulle hjem. Er det ikke litt kjipt (frekt?) å bli bedt, si ja, så blir ikke den ene? Kan også legge til de skulle komme klokken fire, men så ville de komme 2 timer tidligere (det spurte de om samme dag som de skulle komme). Jeg fikk beskjeden sent, så de kom da kl. 16. Men... Er det ikke vi som har besøk som bestemmer litt? Skal jo ordne til mat osv. Vel.. måtte bare klage litt. Hva synes dere?

Angela1365380318
Skrevet

Jeg synest det er noe man må regne med driver man en resutrant der kundene bare er overlegne supserkjendiser. Er dette et privathjem, med venner så hadde jeg nok dødd i døren når jeg hadde åpnet.

Slik som dette går det jo ikke an å oppføre seg?

ps. det var vel ikke Posh og Becks du skulle ha på besøk?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...