Gjest jeppers Skrevet 6. august 2003 Skrevet 6. august 2003 Ingen av delene. Ehhh... Det skrives med enkel konsonant og uttales dermed med enkel konsonant... 0 Siter
Gjest annette Skrevet 6. august 2003 Skrevet 6. august 2003 http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/ordbok.cgi?OPP=kukk&ordbok=bokmaal&alfabet=n&renset=j 0 Siter
Altman Skrevet 6. august 2003 Forfatter Skrevet 6. august 2003 ALDRI! men hva skriver/sier du da? 0 Siter
Altman Skrevet 6. august 2003 Forfatter Skrevet 6. august 2003 Kva er kuk og kukk for noe da? Personlig er jeg svært usikker på det, men jeg har hørt at du vet mye om emnet 0 Siter
snilen Skrevet 6. august 2003 Skrevet 6. august 2003 men hva skriver/sier du da? penis, testikkel, pung... 0 Siter
conan Skrevet 6. august 2003 Skrevet 6. august 2003 I slapp tilstand omtales den som kuken- litt slepent på en måte, men i krigstilstand er det mer det langtrukkne og spretne kkkkkkkkuuuuuuuuuuukkkkkkkkkeeeeeeennnnnnn... 0 Siter
Altman Skrevet 6. august 2003 Forfatter Skrevet 6. august 2003 penis, testikkel, pung... å omtale kuken som testikler under sexakten er definitivt turn-off 0 Siter
Altman Skrevet 6. august 2003 Forfatter Skrevet 6. august 2003 I slapp tilstand omtales den som kuken- litt slepent på en måte, men i krigstilstand er det mer det langtrukkne og spretne kkkkkkkkuuuuuuuuuuukkkkkkkkkeeeeeeennnnnnn... Der er vi helt på linje, conan. Det er ikke hva man sier, men måten man sier det på... 0 Siter
snilen Skrevet 6. august 2003 Skrevet 6. august 2003 å omtale kuken som testikler under sexakten er definitivt turn-off og omvendt for meg... grov ordbruk er turnoff for meg... 0 Siter
Altman Skrevet 6. august 2003 Forfatter Skrevet 6. august 2003 og omvendt for meg... grov ordbruk er turnoff for meg... jeg er litt pervers sånn 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.