Gå til innhold

Svir på brystvortene, jo!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Warbler

Og hvorfor svarer DU, som ikke er mann engang?

Jammen, hallo, rgggrw! Hvorfor svarer DU da, som ikke hadde et annet svar enn at du aldri har opplevd det??? :-) Dessuten har vel jenter også i aller høyeste grad brysvorter, eller hur?

Joda, Lillemus, det kan kanskje være en idé å bytte såpe...skjønt jeg trodde Lano for liten, Lano for stor skulle være mild nok...

Men, hm. Kanskje Dobbel Dusj-saken jeg bruker på trening ikke er helt smart... Prøver å bytte ut den, takk for tipset:-)

Annonse

Jammen, hallo, rgggrw! Hvorfor svarer DU da, som ikke hadde et annet svar enn at du aldri har opplevd det??? :-) Dessuten har vel jenter også i aller høyeste grad brysvorter, eller hur?

Joda, Lillemus, det kan kanskje være en idé å bytte såpe...skjønt jeg trodde Lano for liten, Lano for stor skulle være mild nok...

Men, hm. Kanskje Dobbel Dusj-saken jeg bruker på trening ikke er helt smart... Prøver å bytte ut den, takk for tipset:-)

Nei, nei! Både Lano og den andre greia er sterke saker! Bruk Lactacyd med oransje eller grønn kork, du får dem i en del dagligvarer (Obs! og noen Rimier i alle fall) og på apoteket. De er milde, drøye og ikke så dyre (ca. 35,- for 250 ml) og lukter nyyydelig! :o)

fidelacastra

Jeg fikk det alltid hvis jeg spilte håndballkamp i disse hersens nylontrøyene og glemte å ta på meg BH (det var selvsagt i den tiden puppene spratt opp og frem av seg selv og slett ikke trengte ymse innlegg)

Nå regner jeg med at det er lite aktuelt for deg som mann å begynne å bruke myke BH-er (selv om sikkert enkelte føler tanken litt pirrende) men du kan ihvertfall evt bytte skjorte når du trener; myk bomull er det Evig Eneste!

Klem fra Fryktløs

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...