vin Skrevet 6. august 2003 Skrevet 6. august 2003 Av alle ting var det faktisk nyrebekkenbetennelse . Utslettet mente han kom av infeksjonen i kroppen . Og hodepinen... ( Har hatt nyrebekkenbetennelse mange ganger før , men aldri hatt utslett ;o) ) Hadde en crp på hele 145 , så nå blir det antibiotika et par uker. *ørk* 0 Siter
vin Skrevet 6. august 2003 Forfatter Skrevet 6. august 2003 God bedring! Takk skal du ha ;o) Satser på at det er bedre til fredag , ellers sender han meg på sykhuset ... 0 Siter
Gjest ova Skrevet 6. august 2003 Skrevet 6. august 2003 Fin du kom deg til lege nå. God bedring ! 0 Siter
Anki Skrevet 6. august 2003 Skrevet 6. august 2003 God bedring, vin! Håper det går raskt over, for det er vel rimelig smertefullt..? 0 Siter
vin Skrevet 7. august 2003 Forfatter Skrevet 7. august 2003 God bedring, vin! Håper det går raskt over, for det er vel rimelig smertefullt..? Takk ! Det rare er at jeg ikke har så vondt i ryggen og magen som jeg pleier..hm.. Det er helst hodet , feber og utslettet. Men er bedre i dag , så antibiotikaen funker raskt ;o) 0 Siter
vin Skrevet 7. august 2003 Forfatter Skrevet 7. august 2003 Fin du kom deg til lege nå. God bedring ! Takk ; føler meg allerede litt bedre , og feberen har gått ned ;o) 0 Siter
vin Skrevet 7. august 2003 Forfatter Skrevet 7. august 2003 God bedring, vin! Takk Blesha ; føler meg allerede litt bedre av tablettene jeg fikk ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.