Gjest litt irritert Skrevet 6. august 2003 Skrevet 6. august 2003 Irriterende når man inviterer noen og så må man vente i det vide og det breie på svar om de kommer eller ei!! 0 Siter
Gjest selje Skrevet 6. august 2003 Skrevet 6. august 2003 Nå veit ikke jeg hvor gammel du er,men jeg har en STERK fornemmelse av at det å vente i det uendelige med å svare, er kommet med den siste generasjonen! For det første er man ikke vant til å tenke på hva man "bør" ( i og for seg bra). For det andre er dette folk som har vendt seg til alltid å se om det "dukker opp noe annet". Den dagen de sitter med 20 inviterte, planer om varm mat, hvit duk, viner osv - og ingen gidder svare - da tenker de kanskje annerledes? Hehe - jeg har vært sånn sjøl,men IKKE nå mer. Ubetenksomt, barnslig og egosentrisk er det egentlig,i sitt innerste vesen, om en kan si det sånn. Mas på dem! 0 Siter
UHU Skrevet 7. august 2003 Skrevet 7. august 2003 Ja, jeg er helt enig. Man får en følelse av at de venter og ser om det kommer en mer spennende invitasjon først. Mm... skikkelig verdsatt føler man seg da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.