muriel Skrevet 8. august 2003 Skrevet 8. august 2003 Føles liksom litt unaturlig å legge an på ham mens han kjønnslemlester katten min... ;-) 0 Siter
Gjest lis@bet Skrevet 8. august 2003 Skrevet 8. august 2003 Først må du finne ut om han er singel.. Deretter må du finne på noe utspekulert. ;-) 0 Siter
muriel Skrevet 8. august 2003 Forfatter Skrevet 8. august 2003 Først må du finne ut om han er singel.. Deretter må du finne på noe utspekulert. ;-) Hallo ass. SELVSAGT er han singel )))))) Dessverre er hjernen min litt blokkert for tida, fatter ikke helt hvorfor... ;-) 0 Siter
Gjest lis@bet Skrevet 8. august 2003 Skrevet 8. august 2003 Hallo ass. SELVSAGT er han singel )))))) Dessverre er hjernen min litt blokkert for tida, fatter ikke helt hvorfor... ;-) Hvor jobber han? Kanskje jeg kjenner han og kan hinte frampå for deg.... :-) 0 Siter
muriel Skrevet 8. august 2003 Forfatter Skrevet 8. august 2003 Hvor jobber han? Kanskje jeg kjenner han og kan hinte frampå for deg.... :-) Ooohh..fristende! Men nå tviholder jeg på min anonymitet her inne, så... Fra Trondheim og nordover, kjenner du noen der da? *gliz* 0 Siter
Gjest lis@bet Skrevet 8. august 2003 Skrevet 8. august 2003 Ooohh..fristende! Men nå tviholder jeg på min anonymitet her inne, så... Fra Trondheim og nordover, kjenner du noen der da? *gliz* Sorry, for langt nord. Men ellers hadde jeg heeelt sikkert kjent ham. *kremt*. Du får blunke litt ekstra når du henter pusen din da. Og spørre om de har bruk for ekstrahjelp på klinikken, kanskje? ) 0 Siter
muriel Skrevet 8. august 2003 Forfatter Skrevet 8. august 2003 Sorry, for langt nord. Men ellers hadde jeg heeelt sikkert kjent ham. *kremt*. Du får blunke litt ekstra når du henter pusen din da. Og spørre om de har bruk for ekstrahjelp på klinikken, kanskje? ) Herrgud... kan jeg ikke bare feie over ham der og da? Og være ferdig med det, lissom? ;-) 0 Siter
Gjest lis@bet Skrevet 8. august 2003 Skrevet 8. august 2003 Herrgud... kan jeg ikke bare feie over ham der og da? Og være ferdig med det, lissom? ;-) ...eller det. 0 Siter
Sør Skrevet 8. august 2003 Skrevet 8. august 2003 Herrgud... kan jeg ikke bare feie over ham der og da? Og være ferdig med det, lissom? ;-) Være forsiktig da, så han ikke setter vaksine/bedøvelse på deg istedet for katten! Noen veterinærer er jo distré! *S* Med vennlig hilsen 0 Siter
muriel Skrevet 8. august 2003 Forfatter Skrevet 8. august 2003 Være forsiktig da, så han ikke setter vaksine/bedøvelse på deg istedet for katten! Noen veterinærer er jo distré! *S* Med vennlig hilsen Så lenge han ikke fjerner noe vitalt, så kan han egentlig få renne det meste i meg for øyeblikket! :patetisk og fortapt: 0 Siter
Altman Skrevet 8. august 2003 Skrevet 8. august 2003 Du får be ham undersøke jurene dine eller noe? 0 Siter
muriel Skrevet 8. august 2003 Forfatter Skrevet 8. august 2003 Du får be ham undersøke jurene dine eller noe? Hehe..enn musa, da? ;-) 0 Siter
Altman Skrevet 8. august 2003 Skrevet 8. august 2003 Hehe..enn musa, da? ;-) Ja, du er kanskje av den direkte sorten? 0 Siter
muriel Skrevet 8. august 2003 Forfatter Skrevet 8. august 2003 Ja, du er kanskje av den direkte sorten? Alt til sin tid! 0 Siter
Gjest ildg Skrevet 8. august 2003 Skrevet 8. august 2003 Hallo ass. SELVSAGT er han singel )))))) Dessverre er hjernen min litt blokkert for tida, fatter ikke helt hvorfor... ;-) Men veterinæren behøver vel ikke være derfra - eller er han? 0 Siter
muriel Skrevet 8. august 2003 Forfatter Skrevet 8. august 2003 Men veterinæren behøver vel ikke være derfra - eller er han? Han er ikke herfra, nei. 0 Siter
Gjest ildg Skrevet 8. august 2003 Skrevet 8. august 2003 Han er ikke herfra, nei. Vestlening?:-) 0 Siter
muriel Skrevet 8. august 2003 Forfatter Skrevet 8. august 2003 Begynner fonavner på T? Øøøøh....ja. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.