Gå til innhold

Forelska i veterinæren - hva gjør jeg??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• muriel

21

• Ulv I Faarikaal

5

• Altman

2

• Sør

1

Mest aktive i denne tråden

Annonse

• 2 uker senere...
Gjest lis@bet

Øøøøh....ja.

OK, nå tror jeg faktisk at jeg vet hvem han er! Han er fra Fl... sant? Jobber på H....... dyreklinikk? Ikke utdannet veterinær i Norge men i S.......

Hvis vi snakker om samme fyr så er han definitivt ikke singel. Sorry! :-(

OK, nå tror jeg faktisk at jeg vet hvem han er! Han er fra Fl... sant? Jobber på H....... dyreklinikk? Ikke utdannet veterinær i Norge men i S.......

Hvis vi snakker om samme fyr så er han definitivt ikke singel. Sorry! :-(

Få høre!

[email protected]

:nyfiken:

Ulv I Faarikaal

Kompisen var også betatt av vetrinæren, ei nebbete berte med sorte krøller.

Han fløy der med kaninen sin han. Jeg tror hun kalte han for "I love You-viruset".

Til slutt var det ikke håp for den langøra pelsdotten.

Han hadde visst spurt hva de skulle gjøre, og hun sa hun hadde en bra oppskrift på kaininragu. Det ble visst med det besøket tror jeg. Jeg mente det var en invitasjon til middag med noko attåt.

Kompisen var også betatt av vetrinæren, ei nebbete berte med sorte krøller.

Han fløy der med kaninen sin han. Jeg tror hun kalte han for "I love You-viruset".

Til slutt var det ikke håp for den langøra pelsdotten.

Han hadde visst spurt hva de skulle gjøre, og hun sa hun hadde en bra oppskrift på kaininragu. Det ble visst med det besøket tror jeg. Jeg mente det var en invitasjon til middag med noko attåt.

Vi hadde "mat-kaniner" hjemme da jeg vokste opp. Smakte som kylling, bare saftigere.

Nå har jeg opp- eller nedgradert (fritt valg) kanin til å være kun kosedyr.

Skjønt, hadde jeg kommet til en dyrlege som inviterte meg på kattegryte hadde jeg nok skygga banen!

;-)

Ulv I Faarikaal

Vi hadde "mat-kaniner" hjemme da jeg vokste opp. Smakte som kylling, bare saftigere.

Skjønt, hadde jeg kommet til en dyrlege som inviterte meg på kattegryte hadde jeg nok skygga banen!

;-)

En dag banker han på døra di.

http://home.no.net/ulvikaal/bilder/iloveyouvirus.jpg

Annonse

Ulv I Faarikaal

;-)

Mulig hun ikke likte han, "sikkert lesbisk" trøstet jeg.

Hey hey heeeey!!!! :o)

Bare så synd at jeg nyter singletilværelsen - og skal ha en j*vla god grunn for å gi den opp de første 30 årene ;-)

Litt patetisk men effektivt. I en slik sak vil de godta det meste. Vi menn må jo leve opp til vårt rykte, og sier vi slikt så oppfyller vi liksom noe.

Garantert effektiv trøst! :o)

Han fikk opp selvtilliten -"vil ho ikke ha deg, så er ho sikkert lesbisk!"

Og så får vi jenter noe å le av, og alle jenter liker menn som får dem til å le, hehe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...