Gå til innhold

Noen som har erfaring med Somadril som sovemedisin??

Anbefalte innlegg

Gjest Søvnløs og forkjøla

Har fått utskrevet somadril til å sove på, da jeg ikke får sove på noe annet og er helt i hundre.

Jeg har sovet et par netter på denne medisinene nå, og har klart å få sove på den.

Problemet er at jeg er blitt skikkelig forkjøla. Helt potte tett. Bruker å vokne om natta fordi jeg er så tett at jeg ikke får puste. Så lurer jeg på om det kan være farlig å ta denne medisinene nå som jeg er så tett, siden den er muskelavslappende. Er litt redd for at jeg ikke skal vokne opp...

Bruker forresten to tabeletter og er ca 65 kg.

Legger denne under forum for psykiatri da søvnvanskene mine er relatert til psykiske problemer og fordi jeg går ut i fra at det er flere her som bruker sovemedisin enn det er på åpent forum.

Håper på svar.

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...