Gjest gruermegtilgymmen..... Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Heisann! jeg veit ikke helt hvorfor jeg skriver dette, men tingen er nemlig den at jeg gruer med sinnsykt til gymmen når skolen begynner...jeg er ikke i verdens beste form akkurat, og sport har aldri vært min greie... Er det noen der ute som vet hva som skjer i gym i 3. klasse på videregående? Jeg vil ikke si at jeg har veldig god selvtilit heller, og kroppen min er jeg ikke fornøyd med....blir litt kjipt og dusje sammen med resten av gutta i klassen....virker som om alle har fin kropp untatt meg..... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tullball1365380062 Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 jeg er langt fra sikker, men mener å ha hørt av en venn som gikk allmenn at det siste el de to siste årene er meste egentrening. tror ikke han hadde hatt mer enn 4-5 vanlige gymtimer. resten av timene hadde de gjort det de ville, han hadde bl a spilt paintball og greier. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest taurus79 Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 jeg er langt fra sikker, men mener å ha hørt av en venn som gikk allmenn at det siste el de to siste årene er meste egentrening. tror ikke han hadde hatt mer enn 4-5 vanlige gymtimer. resten av timene hadde de gjort det de ville, han hadde bl a spilt paintball og greier. Litt slemt sagt, men hvis det er noe som plager deg så mye så gjør noe med det. Kom i bedre form, ikke lur deg unna ting du ikke syns er "behaglig". Møt dem og overvinn dem. Det viktigste er å konkurere med deg selv, drit i alle andre. Selvmedlidenhet er en manns største fiende!!! Jeg gikk på idretslinja og der hadde vi 16 timer "GYM" det siste året. Så noen timer kan vel ikke ta livet av deg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.