Gå til innhold

Et "diskusjons"forum på vei nedenom og hjem

Anbefalte innlegg

Bedre å være møkkakjerring enn møkkamann. Dette er de første innleggene jeg ser at du skriver, og allerede har jeg bestemt meg for og aldri lese et innlegg med din signatur igjen. Gratuler deg selv, for du er den første her inne jeg virkelig misliker.

Fetta!

Fortsetter under...

• Svar 92
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Zirine

17

• Ulv I Faarikaal

14

• favn

6

• punkyB

6

Mest aktive i denne tråden

Synes dette ble altfor sytete! Er enig i at det av og til kan bli litt intern humor mellom enkelte, men gjør det noe da? Det er jo bare å droppe å lese resten av tråden!

Jeg synes som regel det er morsomt å interessant å lese diskusjoner der folk er aktive og argumenterer, gjerne beinhardt! Det gjør meg ingenting at Sør, SDD og Ulven m.fl. har mange innlegg!

Slapp av dere da, og hopp over tråder dere ikke er interessert i!

*henger meg på denne*

:)

Bedre å være møkkakjerring enn møkkamann. Dette er de første innleggene jeg ser at du skriver, og allerede har jeg bestemt meg for og aldri lese et innlegg med din signatur igjen. Gratuler deg selv, for du er den første her inne jeg virkelig misliker.

Ok.

Annonse

Ulv I Faarikaal

Som om jeg skulle ha sagt det selv..

SDD er kjedelig (4 år med "morsomheter" holder i massvis!)

Åsemor og soleil er skravlekjerringer uten sidestykke.

Og Sør og Ulv tråkker meg virkleig på nervene. Sør virker som en tørrpinne av dimensjoner, mens Ulv bare er ufattelig irriterende og dum.

Så takk, Zirine. Endelig noen som tør å si noe.

Min dag er ikke fullkommen før jag har terget noen. Men du leser innleggene mine ? La være da vel.

Min dag er ikke fullkommen før jag har terget noen. Men du leser innleggene mine ? La være da vel.

Men når det er godt over til det å bli patetisk - er det like gøy da??

Faktisk hadde det vært veldig interessante diskusjoner hvis man hadde holdt seg sånn noenlunde til sak.

Ulv I Faarikaal

Men når det er godt over til det å bli patetisk - er det like gøy da??

Faktisk hadde det vært veldig interessante diskusjoner hvis man hadde holdt seg sånn noenlunde til sak.

Det er mulig å la være å lese de deltrådene man ikke er interessert i, og heller lese de deltrådene man *er* interessert i. Jeg leser avisen hver dag, og leser kun det jeg vil selv, ingen tvinger meg til å lese hele, det har jeg ikke tid til heller.

Men jeg skal ta deg til etterretning og si til sør at jeg ikke får lov av PunkyB å snakke/ skrive med han. :)

Hei på dere!

Forstår at de fleste av dere har vært her inne LENGE og at en sikkert både liker/misliker enkelte.. Selv dumpet jeg inn her rent tilfeldig i sommer (stille på jobben) og jeg synes absolutt det er både spennende temaer og "personligheter" her inne.

Kan forstå at det er lett å la seg provosere når ens eget innlegg blir kommentert negativt, eller trådene består kun av to-tre personers skittkasting seg imellom.

Men , - dette er jo et "åpent forum" - fritt for alle å lese, skrive innlegg og be om råd...

Vi må nok være mer tolerante, noen og enhver tror jeg!

Sier meg ening med ANgelica2 jeg.

Det er ikke alle som har vært her i 4 år og om har lest de samme vitsene og komentarene i flere år heller. Kanskje det rett og slett er du som har "vokst fra" dette forummet??

Jeg synest personlig at noen debatter sporer litt av, men da driter jeg i å lese og kommentere det...og irriterer meg heller her i min egen lille hule...

Hvis du engasjere deg i ulike saker kan du jo starte seriøse tråder og debatter selv...Så får du diskuteret det som interesserer deg...Jeg lover å hive meg på så saklig som jeg kan, hvis du treffer noe som engasjerer meg også...Og så driter vi i de som vi føler bare er ute etter å forsure debatten...

Annonse

Vel ... når det kommer til meg så gjør jeg det i stor grad. Problemet er bare at dere ødelegger alle potensielt gode tråder, du og sør. Dere velter inn med minimum 200 idiotiske svar hver - laget tråden til en helvetes røre - til slutt gidder ingen selv om de i utgangspunktet fant problemstillingen interessant.

Forsøpling.

Synes dette ble altfor sytete! Er enig i at det av og til kan bli litt intern humor mellom enkelte, men gjør det noe da? Det er jo bare å droppe å lese resten av tråden!

Jeg synes som regel det er morsomt å interessant å lese diskusjoner der folk er aktive og argumenterer, gjerne beinhardt! Det gjør meg ingenting at Sør, SDD og Ulven m.fl. har mange innlegg!

Slapp av dere da, og hopp over tråder dere ikke er interessert i!

Det de driver med er forsøpling av potensielt gode diskusjoner. Deres inntog i trådene ødelegger bortimot alt - det nytter ikke å ignorere for trådene preges av deres tilstedeværelse.

Ulv I Faarikaal

Vel ... når det kommer til meg så gjør jeg det i stor grad. Problemet er bare at dere ødelegger alle potensielt gode tråder, du og sør. Dere velter inn med minimum 200 idiotiske svar hver - laget tråden til en helvetes røre - til slutt gidder ingen selv om de i utgangspunktet fant problemstillingen interessant.

Forsøpling.

Jeg ser mye søppel her, men hopper over det. Det er ikke så ille å lese her som du skriver. Du overdriver.

Jeg bryr meg ikke en dritt om bleier, men jeg prøver ikke å hindre noen å skrive om bleier.

Det er mye i det du sier,

men at jacob og grip diskuterer biler er deres egen sak. De diskuterer det som interesserer dem, ikke hva som burde interessere alle andre.

Sør...vel, for min del blir jeg aldri mer rasistisk enn når jeg leser noen av hans innvandrerinnlegg. Gidder sjeldent det, men får med meg en del av Grips kommentarer, da jeg synes han har mye å fare med. Synes heller ikke Grip virker spesielt farget i den ene eller andre retningen.

SDD blir alltid kommentert her på dol. Det er ikke så rart, da han er en av de mest aktive brukerne. Han er bare seg selv, tror ikke han prøver å være spesielt morsom, forventer heller ikke det.

Savner en del gamle og halvgamle brukere jeg... Zirine for eksempel. Masse morsomme kommentarer, mange vettuge og interessante innlegg, og ikke minst kunne hun stå for sine meninger. ;-)

jacob og Grip må gjerne diskutere biler :) poenget mitt var av vi har havnet DER. jacob og grip burde diskutere det de er gode til å diskutere - det burde alle gjøre.

Men jeg ser ikke at det er så mange igjen som gidder.

Jeg ser mye søppel her, men hopper over det. Det er ikke så ille å lese her som du skriver. Du overdriver.

Jeg bryr meg ikke en dritt om bleier, men jeg prøver ikke å hindre noen å skrive om bleier.

Folk gidder ikke å diskutere når dere inntar trådene, det er problemet. Dere er et forsøplende element.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...