Gå til innhold

Et "diskusjons"forum på vei nedenom og hjem

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 92
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Zirine

17

• Ulv I Faarikaal

14

• favn

6

• punkyB

6

Mest aktive i denne tråden

Er du sur i dag? Steller de ikke pent med deg? Hva har jeg gjort deg?

Det du ikke liker kan du hoppe over som jeg gjør.

Nemlig.

Da kan man like godt holde seg unna dol, jeg mener, du skriver vel ca 45% av innleggene - sør skriver 45% og de resterende 10% er faen meg ikke lett å finne.

*Morsk- jesus, du er forusigbar.Hadde jeg truffet deg på byen så hadde jeg ikke giddet å pratet med deg før du betalte en flaske vin i forskudd.....*

Hmm. Skrevet klokka 04.30. Noe om vin og bomber. Sikkert en mening bak dette kryptiske innhold. Sikkert at du ikke fikk for mye av det førstnevnte i går, og at hodet føles som det sistnevnte i dag ?

Hva kan jeg si - jeg er en morgenfugl.

Ellers var det no du hadde på hjertet?

Som om jeg skulle ha sagt det selv..

SDD er kjedelig (4 år med "morsomheter" holder i massvis!)

Åsemor og soleil er skravlekjerringer uten sidestykke.

Og Sør og Ulv tråkker meg virkleig på nervene. Sør virker som en tørrpinne av dimensjoner, mens Ulv bare er ufattelig irriterende og dum.

Så takk, Zirine. Endelig noen som tør å si noe.

Dette blir sagt fordi jeg har egentlig vært ganske glad for å "henge" her på dol, glad i diskusjoner med temperatur - jeg synes det er trist at det har blitt som det har blitt.

Og innleggene under her - HVORFOR KAN IKKE FOLK SIGNERE MED EGET NICK!!

Annonse

Jeg er helt enig. Det nytter ikke å diskutere noe seriøst her lenger da et hvert forsøk på en seriøs diskusjon ender opp i en 20 meter lang tråd med personlig drittslenging mellom et par-tre brukere.

Selv om enkelte fortsatt svarer seriøst og prøver så godt de kan å opprettholde saklighetsnivået her (f.eks. pip), så finner man knapt fram til de svært få seriøse innleggene i de meterlangte trådene, og da går folk lei.

Ja, for det er faktisk et problem - å finne disse gode innleggene blant all denne skjiten som produseres og pøses ut - dag ut og dag inn.

Den fjerde grunnen er selvsagt at jeg knapt har vært her... Det vil nok ta seg opp utover sensommeren og høsten, så rest asured....:-)

Jeg har bitt meg merke i at både du og mislykket har vært usannsynlig opptatt i sommer, ja :)

Annonse

Som om jeg skulle ha sagt det selv..

SDD er kjedelig (4 år med "morsomheter" holder i massvis!)

Åsemor og soleil er skravlekjerringer uten sidestykke.

Og Sør og Ulv tråkker meg virkleig på nervene. Sør virker som en tørrpinne av dimensjoner, mens Ulv bare er ufattelig irriterende og dum.

Så takk, Zirine. Endelig noen som tør å si noe.

"Åsemor og soleil er skravlekjerringer uten sidestykke."

Takk for komplimentet. :D

altså, det der var det IKKE jeg som sa ... :) Jeg var litt rundere i formuleringene :smile fårete:

Men det var det du mente?

Hehe :D

Var vel ikke akkurat noe å grine over i de karakteristikkene som har gått igjen hittil.

Faktisk nesten så jeg syns det er for slapt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...