Gå til innhold

Et "diskusjons"forum på vei nedenom og hjem

Anbefalte innlegg

Men det var det du mente?

Hehe :D

Var vel ikke akkurat noe å grine over i de karakteristikkene som har gått igjen hittil.

Faktisk nesten så jeg syns det er for slapt.

Nei, faktisk ikke. Jeg ser at jeg ikke var helt heldig med formuleringene :)

Jeg har stor respekt for både deg og favn, dere skriver tidvis veldig gode innlegg. Problemet er at det er faen meg ikke lett å finne disse innleggene - de drukner i all denne masseproduserte skjiten som Ulv og sør sender ut i forum. Daglig krangling og "jeg har ikke sagt det" og "nå må du lese hva jeg skriver" ... det tar aldri slutt.

Og det er også sørgelig å se gode debattanter bli redusert til skvaldrekjerringer fordi de ikke gidder å diskutere lengre. At jeg kom til å sende deg og favn i denne gruppen var en glipp, rett og slett :)

så det beklager jeg.

Fortsetter under...

• Svar 92
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Zirine

17

• Ulv I Faarikaal

14

• favn

6

• punkyB

6

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Ikke si det. Søte conan og ikke fullt så søte mislykket... kan det være...?

Søt!!???? grmpfff...

Når damer kaller en "søt" så er det bare tedrikking og endesløse samtaler om meningen med livet som er potensialet.... Kanskje en får klø dama på ryggen om en er heldig.

Søt!!???? grmpfff...

Når damer kaller en "søt" så er det bare tedrikking og endesløse samtaler om meningen med livet som er potensialet.... Kanskje en får klø dama på ryggen om en er heldig.

Nei, søt (fra min side) betyr, direkte oversatt, kjekk, sjarmerende, dannet, empatisk, intelligent...

Med andre ord ingen fare for impotente teselskaper.

Annonse

Det er mulig å la være å lese de deltrådene man ikke er interessert i, og heller lese de deltrådene man *er* interessert i. Jeg leser avisen hver dag, og leser kun det jeg vil selv, ingen tvinger meg til å lese hele, det har jeg ikke tid til heller.

Men jeg skal ta deg til etterretning og si til sør at jeg ikke får lov av PunkyB å snakke/ skrive med han. :)

Det er en bra holdning Ulv !! Meg skal man høre på :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...