Gå til innhold

Et "diskusjons"forum på vei nedenom og hjem

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 92
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Zirine

17

• Ulv I Faarikaal

14

• favn

6

• punkyB

6

Mest aktive i denne tråden

Du føler deg ikke som talskvinne.

Du føler deg elsket og verdsatt av alle på DOL.

Hvis jeg leter godt, så finner jeg sikkert noen som ikke liker deg.

Nja, Zirine er nå Zirine, MEN treg har hun blitt. Før var det mer sprut - ja jeg kan vel kanskje tie stille. Ikke mye fart i meg heller (her)

Kjerring har hun blitt - nag, nag, nag, nag :-)

Ulv I Faarikaal

Det er en bra holdning Ulv !! Meg skal man høre på :-)

Jeg har ikke skrevet noe til sør etter dette. Nå er jeg bare lei.

Sliten er jeg også, gitt bort halparten av møbla mine til barnevernet, da kommunen ikke har råd til å kjøpe. Jeg måtte kjøre og lempe dem sjøl dah.

Jeg har ikke skrevet noe til sør etter dette. Nå er jeg bare lei.

Sliten er jeg også, gitt bort halparten av møbla mine til barnevernet, da kommunen ikke har råd til å kjøpe. Jeg måtte kjøre og lempe dem sjøl dah.

Bra det !! Til begge deler :-)

*slenger over en kald øl*

Annonse

Gjest Signaturtoget

Men nå er det jo blitt kjdelig der også ..... :-(

Neida, punky, ikke kjedelig! Tror det er like før det tar seg opp til uante høyder igjen.. Mange nye spennende medlemmer har meldt sin ankomst...... :)

Jeg er ikke medlem...bare gjesteopptredner i ny og ne....

Neida, punky, ikke kjedelig! Tror det er like før det tar seg opp til uante høyder igjen.. Mange nye spennende medlemmer har meldt sin ankomst...... :)

Jeg er ikke medlem...bare gjesteopptredner i ny og ne....

Ja mange der ser mistenkelig kjente ut. Men bra det at du lover litt action - jeg venter spent ! :-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...