Gå til innhold

Dagens Dikt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lært at uansett hvilket forhold du har til dine foreldre, så vil du savne dem når de ikke er her mer.

Jeg har lært at det å skaffe seg penger og ting, ikke er det samme som å skape seg et liv.

Jeg har lært at livet av og til gir deg en sjanse til.

Jeg har lært at man ikke kan gå gjennom livet med en baseballhanske på begge hender. Av og til skal man også kaste ballen tilbake.

Jeg har lært at når jeg beslutter noe direkte fra hjertet, så har jeg for det meste også truffet den riktige beslutningen.

Jeg har lært at selv om jeg er såret, behøver jeg ikke såre

andre.

Jeg har lært at man hver dag skal rekke sin hånd ut til noen. Alle behøver en varm tanke eller et vennlig klapp på skulderen.

Jeg har lært at jeg stadig har mye å lære.

Jeg har lært at mennesker vil glemme hva du har sagt og ting du har gjort, men de vil aldri glemme hva du fikk dem til å føle.

Gjest Pricilla
Skrevet

Grei nok moral og livssyn, men noe dikt er det i hvert fall ikke! ; )

Skrevet

Grei nok moral og livssyn, men noe dikt er det i hvert fall ikke! ; )

Enig, det ble litt feil heading.. Fikk den på mail her og synes det var kloke ord...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...