angelica2 Skrevet 14. august 2003 Skrevet 14. august 2003 Jeg har lært at uansett hvilket forhold du har til dine foreldre, så vil du savne dem når de ikke er her mer. Jeg har lært at det å skaffe seg penger og ting, ikke er det samme som å skape seg et liv. Jeg har lært at livet av og til gir deg en sjanse til. Jeg har lært at man ikke kan gå gjennom livet med en baseballhanske på begge hender. Av og til skal man også kaste ballen tilbake. Jeg har lært at når jeg beslutter noe direkte fra hjertet, så har jeg for det meste også truffet den riktige beslutningen. Jeg har lært at selv om jeg er såret, behøver jeg ikke såre andre. Jeg har lært at man hver dag skal rekke sin hånd ut til noen. Alle behøver en varm tanke eller et vennlig klapp på skulderen. Jeg har lært at jeg stadig har mye å lære. Jeg har lært at mennesker vil glemme hva du har sagt og ting du har gjort, men de vil aldri glemme hva du fikk dem til å føle. 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 14. august 2003 Skrevet 14. august 2003 Grei nok moral og livssyn, men noe dikt er det i hvert fall ikke! ; ) 0 Siter
angelica2 Skrevet 14. august 2003 Forfatter Skrevet 14. august 2003 Grei nok moral og livssyn, men noe dikt er det i hvert fall ikke! ; ) Enig, det ble litt feil heading.. Fikk den på mail her og synes det var kloke ord... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.