Gå til innhold

Hva faen ER det med media??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ingen regel uten unntak. Jeg har gått i parralellklassen til hovedmannen, i tillegg til at jeg jobbet på samme plass som han en stund.

Tro meg: Vi burde være meget glade dersom han blir sperret inne en stund. Det var rimelig sjokkerende å få greie på dette da det skjedde, og det å finne ut at noen kan være så gjennomført syke at de kan ha noe glede av noe slikt.

Men da jeg snakket med en kompis på telefonen som fortalte hvem det var falt alle brikkene på plass. Det var slett ingen overaskelse at han kunne finne på noe slikt.

Annonse

Gjest teatrika

Det siste tror jeg. Og de spør ikke om lov heller uansett hva folk tror.

Hysj :o)

Du kan jo ikke sammenligne denne likskjendingen med en obduksjon! En obduksjon blir gjort på medisinsk grunnlag, og uansett om pårørende er informert eller ikke, så er det bestandig en medisinsk grunn til at en obduksjon blir utført. (Jeg synes heller ikke at det er riktig at man utfører en obduksjon, uten at pårørende er informert, men likevel så ligger grunnlaget der!).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...