Gå til innhold

Fu:Hva er det dummeste du noengang har gjort?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sånn ha-ha dumt?

Jeg falt naken ned fra et tak engang.. Det var relativt dumt.

Men jeg var mye yngre og sv.beruset, jeg kan le av det nå, men jeg lo ikke så mye dagen etterpå..

Dessuten var det syv etasjer på den siden jeg ikke falt på og bare halvannen på den siden jeg faktisk falt på, så litt flaks i uflaks var det og..:o)

Hva gjorde du naken på et tak om jeg tør spørre?

1. Jeg var lei av å være full i leilighet, så jeg klatret opp på fristende tak via vindu/slash takrenne.. Jeg hadde lyst til å synge en sang på taket..

2. Jeg var naken fordi jeg synes det passet, og fordi jeg og noen venner allerede hadde nakendanset til ABBA..

3. Jeg ramlet ned som en naturligkonsekvens av komboen svinefyll og akrobatikk..:o)

Haha, jeg flirer meg skakk av deg. Artig å lese, men godt det gikk bra :-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...