Gjest anikken Skrevet 16. august 2003 Skrevet 16. august 2003 Her er jeg: Har jobb, 1 bil, har enebolig, er gift, venter mitt første barn. 0 Siter
outoforder Skrevet 16. august 2003 Skrevet 16. august 2003 Har ikke jobb, er gift, har bil, har tre barn, har hannkatt. 0 Siter
Tornerose Skrevet 16. august 2003 Skrevet 16. august 2003 Student, vi eier leilighet i Oslo, har bil og samboer. 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. august 2003 Skrevet 16. august 2003 Har jobb, har to barn, har ikke bil, har ikke hus, er separert. 0 Siter
Gjest Iznogood Skrevet 16. august 2003 Skrevet 16. august 2003 Er du fornøyd med livet ditt? :-) 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 16. august 2003 Skrevet 16. august 2003 Akkurat der jeg vil være. Har jobb, gift, 3 kjekke barn, hus, bil og båt. Men det ytre er ikke det viktigste. 0 Siter
tigertrollet Skrevet 16. august 2003 Skrevet 16. august 2003 Jeg er nok et annet sted i livet enn jeg ville ha trodd for ti år siden, men stien blir til mens man går.. Har utviklet meg mye, vært gjennom mye, funnet nye verdier i livet og har det ganske bra. Prøver å ta en dag av gangen og stoppe opp og lukte på blomstene. Livet er igrunn ikke så verst:) 0 Siter
Lenny Skrevet 16. august 2003 Skrevet 16. august 2003 Akkurat der jeg vil være. Har jobb, gift, 3 kjekke barn, hus, bil og båt. Men det ytre er ikke det viktigste. Har: jobb, leilighet, bil og ny kjæreste. 0 Siter
Rhea Silvia Skrevet 16. august 2003 Skrevet 16. august 2003 Er gift, tre barn, har hus og gård, fjell og strandlinje, to katter, to biler, er akkurat ferdig med barselpermisjon nr 3 og får jobbe så mye eller lite jeg vil, deltidsstudent, har det jeg trenger og vel så det og trives her jeg er MIDT i livet! 0 Siter
Gjest Iznogood Skrevet 16. august 2003 Skrevet 16. august 2003 Jeg er nok et annet sted i livet enn jeg ville ha trodd for ti år siden, men stien blir til mens man går.. Har utviklet meg mye, vært gjennom mye, funnet nye verdier i livet og har det ganske bra. Prøver å ta en dag av gangen og stoppe opp og lukte på blomstene. Livet er igrunn ikke så verst:) "stien blir til mens man går.. Har utviklet meg mye, vært gjennom mye, funnet nye verdier i livet og har det ganske bra. Prøver å ta en dag av gangen og stoppe opp og lukte på blomstene. Livet er igrunn ikke så verst:) " Du leser tanker, ser jeg ;-) 0 Siter
Gjest abraxas Skrevet 16. august 2003 Skrevet 16. august 2003 Gift, vikarjobb, eier (dvs banken eier) rekkehus, gammel bil, dessverre ikke barn. 0 Siter
tigertrollet Skrevet 16. august 2003 Skrevet 16. august 2003 "stien blir til mens man går.. Har utviklet meg mye, vært gjennom mye, funnet nye verdier i livet og har det ganske bra. Prøver å ta en dag av gangen og stoppe opp og lukte på blomstene. Livet er igrunn ikke så verst:) " Du leser tanker, ser jeg ;-) Hmm, leser jeg tanker altså? 0 Siter
Gjest hel(d)ige hansen Skrevet 16. august 2003 Skrevet 16. august 2003 Har både jobb og eget firma, vakker partner, to barn, fint hus, hytte og leilighet langt syd i verden - rett og slett greit rent materielt, og forøvrig lever jeg et godt liv med familie og venner rundt meg. Deilig å være 50! 0 Siter
Gjest Iznogood Skrevet 16. august 2003 Skrevet 16. august 2003 Hmm, leser jeg tanker altså? Tja, jeg kunne ha skrevet (written) det samme selv. 0 Siter
Gjest Ino Skrevet 16. august 2003 Skrevet 16. august 2003 Er lykkelig gift, har 2 barn, hus, hytte og bil, har god jobb, har blitt så voksen at jeg har tro på meg selv, vett til å si Nei når det er nødvendig. Og JA jeg og vi har det bra! 0 Siter
Jane Skrevet 16. august 2003 Skrevet 16. august 2003 Samboende, 2 avleggere, jobb, enebolig (som for tiden er under oppussing utvendig), Merce, stereo, og gamecube. Det eneste jeg mangler er en oppvaskmaskin. 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 16. august 2003 Skrevet 16. august 2003 Jeg er nok et annet sted i livet enn jeg ville ha trodd for ti år siden, men stien blir til mens man går.. Har utviklet meg mye, vært gjennom mye, funnet nye verdier i livet og har det ganske bra. Prøver å ta en dag av gangen og stoppe opp og lukte på blomstene. Livet er igrunn ikke så verst:) Du er akkurat der du skal være i livet, nemlig her hos oss!*Klemz* 0 Siter
tigertrollet Skrevet 16. august 2003 Skrevet 16. august 2003 Tja, jeg kunne ha skrevet (written) det samme selv. Ja, jeg skjønte det da jeg så innlegget ditt lengre ned:-) 0 Siter
tigertrollet Skrevet 16. august 2003 Skrevet 16. august 2003 Du er akkurat der du skal være i livet, nemlig her hos oss!*Klemz* Takk for det, og her er det jammen meg mange hyggelige mennesker. Sånne som du!:-) 0 Siter
Gjest Solist Skrevet 17. august 2003 Skrevet 17. august 2003 Hvis Norge er det perfekte stedet, så subber jeg akkurat nå rundt i Sahara og begynner å gå tom for vann. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.