Gå til innhold

Hvor er DU i livet?

Anbefalte innlegg

Gjest anikken
Skrevet

Her er jeg:

Har jobb, 1 bil, har enebolig, er gift, venter mitt første barn.

• Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• asterix

4

• svinssvans

4

• tigertrollet

4

• amber sun

3

Skrevet

Har ikke jobb, er gift, har bil, har tre barn, har hannkatt.

Skrevet

Student, vi eier leilighet i Oslo, har bil og samboer.

Skrevet

Har jobb, har to barn, har ikke bil, har ikke hus, er separert.

Skrevet

Akkurat der jeg vil være.

Har jobb, gift, 3 kjekke barn, hus, bil og båt.

Men det ytre er ikke det viktigste.

Skrevet

Jeg er nok et annet sted i livet enn jeg ville ha trodd for ti år siden, men stien blir til mens man går..

Har utviklet meg mye, vært gjennom mye, funnet nye verdier i livet og har det ganske bra. Prøver å ta en dag av gangen og stoppe opp og lukte på blomstene. Livet er igrunn ikke så verst:)

Skrevet

Akkurat der jeg vil være.

Har jobb, gift, 3 kjekke barn, hus, bil og båt.

Men det ytre er ikke det viktigste.

Har: jobb, leilighet, bil og ny kjæreste.

Skrevet

Er gift, tre barn, har hus og gård, fjell og strandlinje, to katter, to biler, er akkurat ferdig med barselpermisjon nr 3 og får jobbe så mye eller lite jeg vil, deltidsstudent, har det jeg trenger og vel så det og trives her jeg er MIDT i livet!

Gjest Iznogood
Skrevet

Jeg er nok et annet sted i livet enn jeg ville ha trodd for ti år siden, men stien blir til mens man går..

Har utviklet meg mye, vært gjennom mye, funnet nye verdier i livet og har det ganske bra. Prøver å ta en dag av gangen og stoppe opp og lukte på blomstene. Livet er igrunn ikke så verst:)

"stien blir til mens man går..

Har utviklet meg mye, vært gjennom mye, funnet nye verdier i livet og har det ganske bra. Prøver å ta en dag av gangen og stoppe opp og lukte på blomstene. Livet er igrunn ikke så verst:) "

Du leser tanker, ser jeg ;-)

Gjest abraxas
Skrevet

Gift, vikarjobb, eier (dvs banken eier) rekkehus, gammel bil, dessverre ikke barn.

Skrevet

"stien blir til mens man går..

Har utviklet meg mye, vært gjennom mye, funnet nye verdier i livet og har det ganske bra. Prøver å ta en dag av gangen og stoppe opp og lukte på blomstene. Livet er igrunn ikke så verst:) "

Du leser tanker, ser jeg ;-)

Hmm, leser jeg tanker altså? :)

Gjest hel(d)ige hansen
Skrevet

Har både jobb og eget firma, vakker partner, to barn, fint hus, hytte og leilighet langt syd i verden - rett og slett greit rent materielt, og forøvrig lever jeg et godt liv med familie og venner rundt meg. Deilig å være 50!

Gjest Iznogood
Skrevet

Hmm, leser jeg tanker altså? :)

Tja, jeg kunne ha skrevet (written) det samme selv.

Skrevet

Er lykkelig gift, har 2 barn, hus, hytte og bil, har god jobb, har blitt så voksen at jeg har tro på meg selv, vett til å si Nei når det er nødvendig. Og JA jeg og vi har det bra!

Skrevet

Samboende, 2 avleggere, jobb, enebolig (som for tiden er under oppussing utvendig), Merce, stereo, og gamecube. Det eneste jeg mangler er en oppvaskmaskin.

Skrevet

Du er akkurat der du skal være i livet, nemlig her hos oss!*Klemz*

Skrevet

Tja, jeg kunne ha skrevet (written) det samme selv.

Ja, jeg skjønte det da jeg så innlegget ditt lengre ned:-)

Skrevet

Du er akkurat der du skal være i livet, nemlig her hos oss!*Klemz*

Takk for det, og her er det jammen meg mange hyggelige mennesker. Sånne som du!:-)

Skrevet

Hvis Norge er det perfekte stedet, så subber jeg akkurat nå rundt i Sahara og begynner å gå tom for vann.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...