Gå til innhold

Hvor er DU i livet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uføretrygdet, singel og ingen barn. Men jeg har bil og katt da :-)

Men seriøst så var det ikke akkurat dette jeg ville ha ut av livet.

• Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• asterix

4

• svinssvans

4

• tigertrollet

4

• amber sun

3

Skrevet

Er lykkelig gift, har 2 barn, hus, hytte og bil, har god jobb, har blitt så voksen at jeg har tro på meg selv, vett til å si Nei når det er nødvendig. Og JA jeg og vi har det bra!

nesten A4 med andre ord? ;)

Skrevet

Til å være midt i livet mitt, så kunne det vært verre....

Status; to barn, ett hus, en bil, to firma, separert og er student.

Har det bra der hvor jeg er nå! Framtida blir sikkert bra den, også.

Skrevet

Har nødjobb (får ikke noe annet pga arb.markedet), har "liksomkjæreste" (mest pulekamerat..) tar bussen, ingen barn, men har en deilig hannkatt.

Har vært: sosialklient, deprimert på grensen til suicidal, pengelens, uten jobb, hatt en kjæreste som skiftet kjønn.

Joda, livet har blitt bedre :o)

Skrevet

Har det fint som A4;

Har jobb (40 %), rekkehus, gift, 1 barn (forsøker m. nr. 2), 2 biler og gode venner!

Skrevet

Fast jobb 8 -16 som jeg trives veldig godt i, 1 barn, som selvfølgelig er verdens nydeligste, samboer som er verdens snilleste, 2 biler som er mer eller mindre skraphauger (iallefall den ene) og et meget flott og nytt hus. Og livet er vel stort sett sånn jeg hadde sett det for meg for 15 år siden. Fornøyd er jeg også..

Skrevet

Jeg er gift, har et barn + en til på vei. Vi bor i blokk, men ønsker oss enebolig. Har for øyeblikket to biler, det er fordi vi nettopp har kjøpt ny bil. Den gamle skal selges.

Har jobbet på samme sted i snart 9 år. Trives godt der, men har nå vært sykemeldt i lengre tid pga av bekkenløsning, og nå skal jeg ha permisjon et år.

Trives godt med livet mitt :-)

Skrevet

Har jobb, leier leilighet, er samboer, har et barn, skal snart kjøre opp til bil.

Skrevet

Har jobb, mann, fire unger og en katt, gammal van og gammal volvo, enebolig...

Jobbmessig er jeg i alle fall ikke på rette hylle, lengter etter å gjøre noe helt annet...

Skrevet

Er lykkelig gift, har 6 (snart 7) barn, en stor minibuss, hus og gård, en hel haug med griser og sauer, litt storfe, noen katter og en hund. Har også en jobb som jeg akkurat nå er sykemeldt fra pga en skade. Og trives forøvrig utmerket med livet. :-)

Skrevet

Har leilighet, jobb, ikke bil, ikke hund, ikke barn. Bor alene, men har en helt fantastisk kjæreste som jeg kanskje flytter sammen med snart :)

De neste åra er vel så og si planlagt, men jeg forventer ikke at det går som jeg vil. Er lykkelig og glad nå om dagen, og veldig forelska i mannen i mitt liv... (den nåværende mannen i mitt liv iallefall :P)

Høne I Frikassè
Skrevet

Er lykkelig gift, har 6 (snart 7) barn, en stor minibuss, hus og gård, en hel haug med griser og sauer, litt storfe, noen katter og en hund. Har også en jobb som jeg akkurat nå er sykemeldt fra pga en skade. Og trives forøvrig utmerket med livet. :-)

Syv _egne_ barn - jeg mener - som du selv har båret frem og født? Asså - som du _ikke_ er steforelder til?

Uvanlig nå til dags. Skulle ønske noen gang orket det selv.

Skrevet

Har jobb, studerer, har samboer og hund, hadde bil for 2dager siden...

Skrevet

kødder du?? 7barn???!!!

Skrevet

Har jobb, studerer, har samboer og hund, hadde bil for 2dager siden...

+ leier leilighet, og samboeren min har båt:-)

Skrevet

Har jobb, har mann, har hus, har (ny) bil, har to barn, har kjøleskap.

Gjest Motokot
Skrevet

Har jobb, har mann, har hus, har (ny) bil, har to barn, har kjøleskap.

Har mann, barn, bil, hus, hund, katt, høns, sauer, plen, plenklipper, hagebenk, leketraktor, kjeller, sofa, seng, bord, lamper, bøker, tallerkner, kniver, gafler, glass, kopper, kaffetrakter, micro, toastjern, kjøkkeninnredning, gulvtepper, tv, parabol, videospiller, vedovn, fjernkontroll, stereoanlegg, PC, skriver, keyboard, telefon, speil, do, dusj, veggseksjon, kontorstol, barnesenger, leker, dobbelseng, nattbord, vekkerklokke, gardiner, duker, cd plater, videofilmer, kjøleskap.

For mer info, send mail til: [email protected]

Skrevet

Har mann, to barn, katt, hund, bil, rekkehus og enorm gjeld. Har ikke jobb, men håper å få en når fødselspermisjonen er over. Kunne tenkt meg mer penger og en utenlandstur i ny og ne, ellers har jeg det bra!

Skrevet

Syv _egne_ barn - jeg mener - som du selv har båret frem og født? Asså - som du _ikke_ er steforelder til?

Uvanlig nå til dags. Skulle ønske noen gang orket det selv.

Som jeg selv har født ja. Nr. 7 er i magen enda da, men det er ikke mange andre måter å få krabaten ut en å føde h?n heller da. ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...