Gå til innhold

Hvor er DU i livet?

Anbefalte innlegg

• Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• asterix

4

• svinssvans

4

• tigertrollet

4

• amber sun

3

Skrevet

Har mann, barn, bil, hus, hund, katt, høns, sauer, plen, plenklipper, hagebenk, leketraktor, kjeller, sofa, seng, bord, lamper, bøker, tallerkner, kniver, gafler, glass, kopper, kaffetrakter, micro, toastjern, kjøkkeninnredning, gulvtepper, tv, parabol, videospiller, vedovn, fjernkontroll, stereoanlegg, PC, skriver, keyboard, telefon, speil, do, dusj, veggseksjon, kontorstol, barnesenger, leker, dobbelseng, nattbord, vekkerklokke, gardiner, duker, cd plater, videofilmer, kjøleskap.

For mer info, send mail til: [email protected]

Du greier deg uten komfyr altså? ;-)

Skrevet

Vært gift nå i 3 år,Eget hus,Ett barn(1,5 år)katt,bil og er hjemmeværende.

Gjest Motokot
Skrevet

Du greier deg uten komfyr altså? ;-)

Nei, nei! Det var bare en liten oppsummering av et utvalg eiendeler :)

Skrevet

Har jobb, studerer, har samboer og hund, hadde bil for 2dager siden...

Hvor er bilen blitt av? Har den tatt kvelden, eller?

Skrevet

Jeg er lykkelig gift, har ett barn, tilsammen to biler, bor i rekkehus, og har en jobb jeg liker.

:)

Skrevet

Tja... Gift, tre barn, nr. fire på vei. Enebolig, to biler, utdannelse jeg trives med - og en del gjeld...

Alt i alt rimelig fornøyd, må jeg si :) Noe i nærheten av hva jeg tenkte meg for 10 år siden ihvertfall :) (bare antall barn som har oversteget det jeg hadde i fantasien)

Skrevet

Jobb (50%), 2 biler, 230 kvm enebolig i relativt nytt og attraktivt boligstrøk ;-), gift, en gutt på 2 1/2, en Labrador på 2, dverghamster og 120 akvariefisk og masse gjeld...

Skrevet

På toppen av et fjell.

Det var en tøff tur opp, men det var verdt det.

Utsikten er entydig, livet er godt.

Skrevet

3 unger, leilghet uten gjeld, bil og jeg jobber ikke. Har heller ingen formue i banken og har heller dårlig råd.

Livet kunne vært bedre men jeg skal ikke klage :o)

Skrevet

Er 32 år, gift, to barn + en i magen, har enebolig, jobb, to biler, gammel båt, tilgang til sommersted ved sjøen og støl på fjellet - har gode venner og god kontakt med det meste av familien.

De ytre tingene er som de skal :-) Mannen min og jeg har imidlertid vært gjennom en kveld og en natt med dype viktige saker om hvor i livet vi er - hvordan ting er blitt som de er blitt og hvorfor. Tror mannen min har en form for eksistensiell- og identitetsmessig krise... (mening med livet, ansvar for slekt, foreldre, røtter til slektsgården, ansvar for barna og meg...) Vi får prøve å finne ut av det sammen :-)

Vi er midt i livet, med små barn - og det har gått opp for oss at foreldrene våre er blitt gamle....

Dette ble veldig seriøst, men vi hadde en tung og seriøs, men egentlig god natt - uten særlig med søvn!

Skrevet

Gift , 4 unger , 2 biler . leilighet( er på jakt etter hus) , 1 katt og noen pinnedyr ;o)

Skrevet

Gift , 4 unger , 2 biler . leilighet( er på jakt etter hus) , 1 katt og noen pinnedyr ;o)

Skrevet

Kan du maile meg svaret? Er det økonmisk hjelp for å få ny leilighet. Jeg har ringt rundt og forhørt meg og ingen vil svare. Regner vel med at de holder hardt på pengene i lomma si :o)

Skrevet

Kan du maile meg svaret? Er det økonmisk hjelp for å få ny leilighet. Jeg har ringt rundt og forhørt meg og ingen vil svare. Regner vel med at de holder hardt på pengene i lomma si :o)

Jeg skal maile deg senere i dag . Skal til legen klokka 11:00 ;o)

Skrevet

Jeg skal maile deg senere i dag . Skal til legen klokka 11:00 ;o)

Det er bra.

Skrevet

Hvor er bilen blitt av? Har den tatt kvelden, eller?

jepp...

først røyk jo begge speilene, så virka ikke lysbryteren, så ble det hull i potta, og på fredag ramla hele eksosanlegget av.....

ganske morsomt, faktisk, jeg kjørte opp bakken her(var heldigvis nesten hjemme), og mens jeg kjørte hørte jeg noen sinnsyker lyder, som om jeg hadde en haug med blikkbokser hengende etter meg.da jeg var komt opp bakken sa det pang, og da jeg gikk ut hadde dritten falt av.

jeg slengte hele eksosgreia i bagasjerommet og dytta bilen inntil fortauet.

så ringte jeg falken, og idag kjørte de den ut til knoxen for meg!gratis, siden mor er medlem - dødsbra!

jeg holdt på å le meg i hjel da det skjedde, det var akkurat slik jeg hadde drømt om at slutten med den bilden skulle bli:-)

Skrevet

jepp...

først røyk jo begge speilene, så virka ikke lysbryteren, så ble det hull i potta, og på fredag ramla hele eksosanlegget av.....

ganske morsomt, faktisk, jeg kjørte opp bakken her(var heldigvis nesten hjemme), og mens jeg kjørte hørte jeg noen sinnsyker lyder, som om jeg hadde en haug med blikkbokser hengende etter meg.da jeg var komt opp bakken sa det pang, og da jeg gikk ut hadde dritten falt av.

jeg slengte hele eksosgreia i bagasjerommet og dytta bilen inntil fortauet.

så ringte jeg falken, og idag kjørte de den ut til knoxen for meg!gratis, siden mor er medlem - dødsbra!

jeg holdt på å le meg i hjel da det skjedde, det var akkurat slik jeg hadde drømt om at slutten med den bilden skulle bli:-)

*LOL*!! Utrolig! Ser det for meg...

Må ha vært litt av en seanse, det der!

:)

Er du på MSN nå, tro?

• 8 måneder senere...
Gjest strandhai
Skrevet

Et sted jeg ikke skulle ønske jeg var.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...