Gå til innhold

å bli trudd...?


Petroline

Anbefalte innlegg

Eg sliter med tanken på å ikkje bli trudd lenger. Eg har heile tio vist om tre overgripere. men etter å ha "bearbeidet" i et år husker eg to til.Og eg trur det har skjedd meir enn det eg kan huske.. men tanken på at det er 5..er heilt umuligt det.

Ein plass må tankene ha kryssa seg.

Eg ser bare bildene,Og veit ikkje om det er sant eller ei.

Kanskje eg er mest redd for å tru på det sjølv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest dukkelise

vet det er vanskelig bli trodd når man kommer med den ene greia etter den andre,men nå setter du deg godt min lille søte tuppe:)og lytter litt til meg..

Du vet min histore vennen,og som jeg sa deg en dag her att jeg har mange overgripere..og jeg kan med handa på hjertet si det er drygt å si det er sånn,for hvem i alle dager skla tro noe sånt da..

MEN,så har jeg da snakket og spurt om ting da..og vettu?? svaret er att den dagen den første jævelen rørte oss tok de fra oss noe så viktig som ett ord.Ett eneste ord..NEI!!! Det ordet er så utrolg viktig vennen,for hadde vi kunnet hatt det med oss videre i livet,så hade vi klart å kommet unna de andre...stort sett i allefall..

For meg så er det langt fra vanskelig tro det er 5 som har vært kjpe mot deg vennen min..

ordet nei er så viktig for oss,og vi skulle gått kurs for å lært det på nytt:)

Jo du:) skulle spørre fra hun andre ang noen bilder du tok da vi var på besøk med deg:)Hun snakket om kopier:)

Mosekose..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...