Gjest Jolly Roger Skrevet 17. august 2003 Skrevet 17. august 2003 Nå som man blir sagsøkt for klåing, har jeg planer om å ta opp favoritt-leken til Moby (han som lager musikk til reklameinnslag du vet): På en overbefolket fest tar man fram "lillemann" og forsøker ubemerket å stryke den mot så mange damerumper som mulig. Ville du blitt sur dersom du tok meg på fersk gjerning? 0 Siter
Gjest Kvinnemenneske Skrevet 18. august 2003 Skrevet 18. august 2003 Du hadde fått sparka kølla så langt oppi magan at du _aldri_ ville fått'n ut igjen! Etterpå skulle jeg gjot det samme med hue' ditt..... Grr.... 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 18. august 2003 Skrevet 18. august 2003 Tror du burde vurdere risikoen for at du og "lillemann" får så mye bank at dere ikke tør å gå på fest mer. Husk - det er ikke bare damene som kommer til å bli sinte på dere ;-) 0 Siter
Gjest Jolly Roger Skrevet 18. august 2003 Skrevet 18. august 2003 Du hadde fått sparka kølla så langt oppi magan at du _aldri_ ville fått'n ut igjen! Etterpå skulle jeg gjot det samme med hue' ditt..... Grr.... Urk! Får passe på å være veeeeeldig diskret rundt deg, da. ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.