Gå til innhold

FU: vasker du ungene separat?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg pleier å dusje i fellesskap med en kjekk mann som kommer innom her av og til.

Men jeg har ingen barn, og kvalifiserer egentlig ikke til å svare.

Kanskje du skulle funnet deg en bok, lydbok eller noe som kan gi deg et ligg?

"Kanskje du skulle funnet deg en bok, lydbok eller noe som kan gi deg et ligg? "

Fremstår jeg som så desperat, altså?

Annonse

Annonse

Siden jeg bare har en unge foreløpig har jeg ikke det problemet, men en annen familie jeg vet om hadde litt av en jobb.

De trodde de ikke kunne få barn så de fikk til slutt adoptere. Så viste det seg at fruen jammen ble gravid likevel. Det adopterte barnet var fra Brasil og dermed neger ( Kan man si neger??), mens deres andre barn var en lyslugget liten bleiking. Dermed kunne de oppleve at ved felles vask i for varmt vann så farget det mørke barnet av.

Dette ble det jo store problemer av. Det bleke barnet var jo ikke lenger til å kjenne igjen, det kunne ikke indentifiseres fordi ingen visste hvem dette var, foreldrene måtte be om 3-måneders visum for barnet mens dette ble renset slik at passet var gyldig igjen og barnet kunne få bekreftet sitt statsborgerskap.

Så vær forsiktig med dette ja!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...