Gå til innhold

I dag har jeg pokker meg sittet lenge på DOL

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vet hva du mener..

På fredag gjorde jeg ikke noe annet..Og deltok dessuten bare i de laveste trådene..

Hele dagen.

Men hvorfor i dag, nydelig vær og alt..

Blakk?

Syk?

ganske uggen i humøret, egentlig, selv om jeg har klart å holde en høflig tone :)

Annonse

laguna1365380434

ganske uggen i humøret, egentlig, selv om jeg har klart å holde en høflig tone :)

Huff da! Cheer up! Ta deg en pils eller fem?

Synes du stort sett holder en høflig tone, jeg..Morsom er du og..:o)

Håper humøret har kommet seg til i morgen da!

Jeg kom inn først her nå etter å ha tilbragt hele dagen sammen med en venn som jeg lurer på om jeg er forelsket i eller ikke. Han vil gjerne få vite det, heldigvis har han ingen tvil.

Du kan ikke lure på om du er forelsket eller ikke. Enten er du det og har sommerfugler i magen ellers så synes du han er en kul fyr men er ikke forelsket.

Du vet det hvis du er forelsket :o)

Du kan ikke lure på om du er forelsket eller ikke. Enten er du det og har sommerfugler i magen ellers så synes du han er en kul fyr men er ikke forelsket.

Du vet det hvis du er forelsket :o)

Jeg har alle symptomer, sommerfugler i magen, venter allerede på SMS osv. Jeg er oppover ørene forelsket, for noe vanvidd.

Huff da! Cheer up! Ta deg en pils eller fem?

Synes du stort sett holder en høflig tone, jeg..Morsom er du og..:o)

Håper humøret har kommet seg til i morgen da!

"Ta deg en pils eller fem?"

Nei, det er litt av problemet, serru. Jeg tok en pils eller fem i går :(

I morgen er jeg selvsagt finfin igjen :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...