Gå til innhold

Blir du usikker på mennesker som...

Anbefalte innlegg

Lurer på om det er flere enn meg som blir usikker på slike mennesker som stort sett alltid bare tuller om alle ting..? De har alltid godt humør og kan ha galgenhumor på det meste, og de fleste på jobb/fritid liker disse menneskene veldig godt...?

Men så plutselig sier de noe om at de ikke har det bra, og som vanlig tror du de sier det i en slags humortone...men mener det seriøst. Du begynner å flire litt, for du blir usikker, men får da en skarp tone om at "det er ingenting å le av, jeg er jo seriøs!"

Javel...Jeg har blitt kjempeusikker på dette mennesket etterpå. Hvordan skal jeg vite når vedkommende er seriøs eller når h*n tuller, da???

Har du det slik?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/116492-blir-du-usikker-p%C3%A5-mennesker-som/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Humlepungen

Ja jeg blir usikker på slike folk. Men jeg har gjort det til en vane at når jeg ikke er sikker på om personen tøyser eller ikke spør jeg rett og slett rett ut "Kødder du?" eller "Hva mente du når du sa det der?".

Det er bedre å spør før en kommer med et knis om en er usikker. Mennesker som alltid tøyser på denne måten tør nok ikke å vise helt sitt sanne jeg.

Gjest Pricilla

jeg er vel en av de du beskriver, MEN jeg fleiper og har galgenhumor bare når jeg i godt humør (stort sett). Og folk som er vant til å omgås meg ser med en gang hvis det er noe som ikke er som det skal. Så tror ikke folk er usikre på meg. De flirer i hvert fall ikke hvis jeg forteller om noe seriøst eller om noe som jeg misliker el.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...