Gå til innhold

Gruer meg til telefonregningen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest slitern

Det kommer an på hvor mye du er på nettet, og hvilken hastighet du vil ha. For oss lønner det seg med ADSL-abbonement fra Telenor.

Har ikke pleid å være så mye på nettet, men har vært der mye i det siste. Har UPC abonnement og Tele2 abonnement på mobilen.

Annonse

Skaff deg adsl, da betaler du en fast sum i måneden og kan surfe så mye du ønsker. Det er ganske avstressende i forhold til å betale for antall telleskritt. Tror summen er kr. 349 (?) pr. måned for det billigste. Det vil du klare deg med.

Alle kan ikke få adsl.

Annonse

Gjest GeorgeX

Jeg blir koblet opp via start, men har frisurfadresse. Det vil vel si at jeg betaler til start da?

Du betaler vanlig lokaltakst på ditt vanlige telefonnummer (Telenor?).

Hvis du har fasttelefon fra Telenor kan du bestille rabattprogram f.eks Online Trafikk, som jeg har (hjemme), betaler da flatt 12 øre/min. uansett tidspunkt på døgnet. Sjekk på www.online.no

Gjest slitern

Du betaler vanlig lokaltakst på ditt vanlige telefonnummer (Telenor?).

Hvis du har fasttelefon fra Telenor kan du bestille rabattprogram f.eks Online Trafikk, som jeg har (hjemme), betaler da flatt 12 øre/min. uansett tidspunkt på døgnet. Sjekk på www.online.no

Jeg har ikke telenor lenger. Jeg har byttet til UPC.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...