Gå til innhold

Møttes på ferie, han ringer enda!!!

Anbefalte innlegg

Gutter kan være blåst i hodet også i Marokko..

Jeg har en ex i USA som fremdeles plager meg 2 år etter at det ble slutt. Helt for jævlig. Vet ikke om jeg kan komme på noe annet råd enn å slutte å være høflig (etter at du selvsagt har fortalt hvor landet ligger og at du ikke ønsker kontakt) og legge på når du hører hvem det er.

Ettersom jeg har blitt informert så kunne jeg ihvertfall ikke sperre tlf for bare hans nr, men det måtte være alle utenlandssamtaler. Det kan jo være litt upraktisk om man kjenner andre utenfor Norges grenser..

Lykke til. For all del ikke oppmuntre han!

Fortsetter under...

Gjest KappaGamma

Ja Norge er det forgjette land for mange, om det er det for han er en annen sak - er det nøye, nei, for du ønsker ikke å ha kontakt. Skaff deg nummerviser og la vær å ta telefonen, så går han lei.

Av erfaring så vet jeg at negativ oppmerksomhet - for "slike" - er bedre enn ingen oppmerksomhet. Altså, om du så prøver å si at du ikke vil ha kontakt, så er poenget at du sier noe, at du gir lyd fra deg! Det må du ikke gjøre :)

Jeg blir kanskje sett på som potte sur når jeg er i hellas, tyrkia osv, der jeg går rett frem og ikke flørter med f.eks. kelnere og beachboys som mine venninner gjerne gjør, men så får jeg da stort sett være i fred for dem og...enkelte mennesker blir det dessverre bare plag av å være hyggelige mot.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...