Gå til innhold

Langt hår, alt like langt - Hippi?

Anbefalte innlegg

Gjest frk jensen

hei,

Er ei jente med langt hår til skuldrene. Sparer til sånn midt på ryggen.

Det er for tiden oppklipt på sidene, men jeg lurer på om jeg skal spare til fulle lengder - altså like langt overalt.

Da jeg nevnte dette for en venninnegjeng, sa samtlige : uff, så hippi! Og dessuten så ser alle med sånn langt hår i like lengder så lange ut i ansiktet. Og dessuten vil du se "dratt" ut i ansiktet.

Stemmer dette? er det den normale oppfatning av slik frisyre? Selv syns jeg jo det er klassisk og fint....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/116515-langt-h%C3%A5r-alt-like-langt-hippi/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes det er fint med like lengder. Hippi? Hippi kan de selv være... Men ingenting er galt med hippier.

Jeg synes det er veldig flott med langt hår. Dersom du er så heldig å ha tjukt og fint hår i like lengder er du heldig. De fleste ønsker seg tjukt og langt hår.

Dessuten synes jeg hippiestil kan være litt kult.Hippie blir det dersom du har midtskill og lar det henge ned.

Annonse

Gjest KappaGamma

Kommer an på ansiktsform - som de skriver under her, men også på styling. Sett at du har en rund/"kort" ansiktsform som gjør at du passer med det, og ikke er for gammel: Like langt hår kan fort virke litt tjafsete, slitt og "fjortis" (hippi om du vil) hvis du ikke styler det riktig. Har du veldig lite hår kan det se tragisk ut. Volumprodukter og stylingcreme er nesten et must hvis du ikke har veldig tykt hår som legger seg veldig fint :) Men for all del, er du over 30 så vurder oppklipp :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...