Gå til innhold

Advarsel til dere alle! (McDonalds)

Anbefalte innlegg

Gjest spytrynet

Idag ble jeg matforgiftet på McDonalds i Haugesund! Jeg har overlevd en rekke pizza/kebaber fra sjappa på hjørnet, blodig biff på Mallorca og i London, et utall besøk på diverse kinesiske/thailandske restauranter både i Norge og London. Men maten på McDonalds tålte jeg altså ikke... det er ingen tvil om at det er matforgiftning, og heller ingen tvil om hvor det skjedde. Det hører med til historien at "restauranten" ble stengt av Næringsmiddelkontrollen i juli grunnet ekstremt høye temperaturer på kjøl og frys.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/116560-advarsel-til-dere-alle-mcdonalds/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og jeg fikk matforgiftning av den hjemmelagde maten til tanta mi engang. Ergo.. ikke spis hjemmelaga mat?

Ergo: mat kan forderves hvis ikke det oppbevares riktig.

Utesteder og spisesteder SKAL ha det strengere enn mormor, de skal tross alt gi mat til mage mennesker, der noen tåler sykdom mindre enn andre.

Ergo: mat kan forderves hvis ikke det oppbevares riktig.

Utesteder og spisesteder SKAL ha det strengere enn mormor, de skal tross alt gi mat til mage mennesker, der noen tåler sykdom mindre enn andre.

Det er jeg selvfølgelig klar over, og fullstendig enig i. Men fordi man blir matforgifta på èn mcdonalds, betyr det ikke at alle har dårlig mat. Selv har jeg aldri opplevd at noen jeg kjenner har blitt syke etter å ha spist der.

Annonse

Gjest Pricilla

Kjedelig... Men skal allikevel spise middag der i dag! ; ) Synes maten er helt grei jeg, også passer prisen til lommeboka mi akkurat nå.

Har blitt matforgifta på delicatessen jeg! Holder med at akkuratt din posjon ikke er bra.. betyr ikke at all mat i all framtid er dårlig der fordet. men skjønner hvor du vil! ; 9 God bedring.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...