Gå til innhold

Venter på eksamensresultat..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

laguna1365380434

Kommer ann på hvilket studie og hvilken skole. Helt individuelt:)

Ah.. Ingen standardtid for retting?

Forøvrig er det snakk om Hio. Bibliotek og info..

Jeg MÅ få vite snart, skolen begynner neste uke, og jeg må lage timeplan som passer, enten det gikk bra eller jeg må konte atter engang..

Ah.. Ingen standardtid for retting?

Forøvrig er det snakk om Hio. Bibliotek og info..

Jeg MÅ få vite snart, skolen begynner neste uke, og jeg må lage timeplan som passer, enten det gikk bra eller jeg må konte atter engang..

Hehe, nei ingen standard. Jeg gikk BI og vi hadde automatisk eksamenstlf vi kunne ringe for å høre resultater.

Ring skolen du og spør når sensuren faller:)

Annonse

laguna1365380434

Værsgo!

Nicket ditt matcher forresten bilen min og parfymen jeg brukte tidligere. Ville bare du skulle vite det. Hepp.:)

Jøss. Jeg viste sånn vagt av bilen, men ikke parfymen..

Håper den er god da, jeg ville ikke like å kalle meg det samme som dårlig parfyme..:o)

Jøss. Jeg viste sånn vagt av bilen, men ikke parfymen..

Håper den er god da, jeg ville ikke like å kalle meg det samme som dårlig parfyme..:o)

Jepp! Salvador Dalì. Grønn flakong formet som en munn. Finnes i andre varianter i dag jaffal, bl.a. gul.

Jeg syntes den var knallgod, men en kompis av eksen rullet ned vinduet da han satt på en gang og mente at det var en puste-livsnødvendig aksjon. Hrmf.

Burde jo ikke ta så lang tid - for forh. var det jo litt færre på den enn en vanlig eksamen.

Og som du sier så er dere jo avhengig av resultatet for å vite hvordan videre skolegang skal legges opp.

Men du får jo nødvendigvis ikke resultat hjem i posten. Har du sjekket på/med skolen?

laguna1365380434

Burde jo ikke ta så lang tid - for forh. var det jo litt færre på den enn en vanlig eksamen.

Og som du sier så er dere jo avhengig av resultatet for å vite hvordan videre skolegang skal legges opp.

Men du får jo nødvendigvis ikke resultat hjem i posten. Har du sjekket på/med skolen?

Jeg har bare sjekket mailen/studentweben, og der var det null forandring..

Får ringe i morgen å finne ut av det..Det haster litt, jeg må få satt opp riktig antall forelesninger..Og ikke sette noen dobbelt!:o)

laguna1365380434

Normalt er det slik at de som står, får svar innen 14 dager.

De som vurderes til stryk, trenger legner behandlingstid.

Det ser derfor mørkt ut for deg, desverre.....

Huff, da.. Men det er nå heldigvis ikke fjorten dager siden 8.9 enda da..:o)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...