Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Masahiro

Uff, det er vanskelig å si.... Egentlig er jeg mest fornøyd med interiørreportasjene i ELLE Interiør, men Maison er ok, Interiørmagasinet er ....ok.... Men det er endel sært der i alle interiørbladene etter min mening! Gøy å lese og se, men ikke alltid så praktisk og interresant for meg personlig. Da liker jeg ofte noen av interiørbilagene i ALLERS el. HJEMMET (faktisk! :) ) der de pusser opp moderne hjem! Det er mer matnyttig!! :)

Gjest slitern

Kommer litt an på hvilken stil du liker. Selv har jeg tenkt til å ta et interiørkurs på fjernundervisningen. Kikk litt i bladene i butikken/Narvensen. Finn ut hvilken stil du liker best eller kjøp litt flere blader og finn ut hvilket du liker best. Når du har funnet det bladet du liker best kan du begynne å abonnere eller du kan kjøpe bøker om interiør. Bruk biloteket hvis du vil spare penger.

Bonytt er jo greit - abonnerte på det i mange år selv, og var fornøyd..

Personlig liker jeg Interiørmagasinet best nå, men der får man ikke så mange direkte råd og tips kanskje..hvis det er det du er på jakt etter?..

Men det er fylt opp med fantastiske bilder og masse inspirasjon - jeg abonnerer på det nå og er veldig fornøyd!!

(det kommer ikke ut hver måned)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...