Gå til innhold

Ikke trykk på linken om du IKKE vil vite om Ungkaren...

Anbefalte innlegg

Gjest hekta og nysgjerrig

Ungkaren Andrew Firestone ....har funnet damen i sitt liv. Siste episode går på mandag. Frir han til Jen eller Kirsten?

Hvis du vil vite det...selv klarte jeg ikke vente...kan du trykke på denne linken...Men IKKE bli sur på MEG for dette er ditt valg!!

:-)

http://www.newsnet5.com/entertainment/2212230/detail.html

Fortsetter under...

Gjest -også mamma

I min omgangskrets er ungkaren et skjellsord- så INGEN vet at jeg tar den opp og ser den i smug. Syns ikke noe om Andrew egentlig, men syns det er SÅ "morsomt" å se de fæle jentene ryke ut og sitte og forbanne seg i limo'n etterpå. Ikke morsomt for dem selvfølgelig, men for meg.... Jeg har hatt Jen som min favoritt fra tidlig i serien, og sier meg meget fornøyd meg resultatet!!!

men vi så jo hvordan det gikk for dem i siste runde, så ingen er garantert en lykkelig slutt, om man er fattig eller rik.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...