Gå til innhold

Hvorfor er det noen som bare må skille seg ut?

Anbefalte innlegg

Gjest Ikke signert
Skrevet

Tenker på folk her på DOL. La oss ta Prozak f.eks. som alltid avslutter innleggene sine med "..................." .

Hva i alle dager er vitsen? Skjønner at folk vil ha oppmerskomhet i det vanlige liv... Men her? Da blir det litt sprøtt.

Gjest Ikke undertegnet
Skrevet

Og hva er vitsen med å kommentere det?

Og de første ut til å forsvare dette, er de mest fanatiske DOL'erne. Hehe... Søtt. :)

Skrevet

Og de første ut til å forsvare dette, er de mest fanatiske DOL'erne. Hehe... Søtt. :)

Jepp.. klar til kamp!!!!

Men jeg trodde ikke at jeg gikk under kategorien fanatisk?? ...men det er greit for meg altså....

Gjest historie
Skrevet

Han hadde engang i tiden en fast avslutningssetning. Det fikk han etterhvert så mange kommentarer på at han valgte å bruke "..................." i stedet.

Skrevet

Kanskje du bruker litt for mye tid på DOL, når du faktisk orker irritere deg over sånne ting? Jeg hadde faktisk ikke lagt merke til at pro(et eller annet) bruker disse .....'ene en gang jeg. Men så bruker jeg ikke så veldig mye tid her inne heller da.

Gjest Ikke undertegnet
Skrevet

Jepp.. klar til kamp!!!!

Men jeg trodde ikke at jeg gikk under kategorien fanatisk?? ...men det er greit for meg altså....

Når man poster/svarer på utallige innlegg her om dagen, vil jeg kalle det å være fanatisk. Men slapp av, du er ikke den eneste her som går under denne kategorien. Du er i godt selskap av SDD, Sør, Åsemor, Ulv, soleil, snilen, favn, Pricilla, laguna +++

Skrevet

Når man poster/svarer på utallige innlegg her om dagen, vil jeg kalle det å være fanatisk. Men slapp av, du er ikke den eneste her som går under denne kategorien. Du er i godt selskap av SDD, Sør, Åsemor, Ulv, soleil, snilen, favn, Pricilla, laguna +++

Nevnte personer lever hele sitt liv for og på Dol, de har lite venner i RL og lager seg "tøffe" image her for å kompensere.

Den ting er sikkert og ingenting er sikrere enn det.

Skrevet

Ja, slapper av gjør jeg . Har nemlig litt ferie... OG så er det jo så godt å kunne dele av ALL sin kunnskap *S*

Gjest Helt enig!
Skrevet

Nevnte personer lever hele sitt liv for og på Dol, de har lite venner i RL og lager seg "tøffe" image her for å kompensere.

Kunne ikke ha vært mer enig...

Gjest mener jeg
Skrevet

Tror ikke han vil ha oppmerksomhet pga signaturen sin... La folk få signere som de vil, synes ikke det er noe voldsomt å irritere seg over..

Gjest whatevernick
Skrevet

Skjønner at folk vil ha oppmerskomhet i det vanlige liv... Men her? Da blir det litt sprøtt.

Kanskje årsaken er at i rl er de svært stille og beskjedne?

Skrevet

Hva er det som er så ille med Prozaks "..................." på slutten av innleggene da? eller rettere sagt, hvorfor tror du han ber om masse oppmerksomhet ved å la det stå i hvert innlegg? Det klarer ikke jeg å fatte ...

Jeg reagerer mer på at folk finner på å skrive sånne innlegg som det du skrev for å være ærlig ..

Gjest Ikke undertegnet
Skrevet

Hva er det som er så ille med Prozaks "..................." på slutten av innleggene da? eller rettere sagt, hvorfor tror du han ber om masse oppmerksomhet ved å la det stå i hvert innlegg? Det klarer ikke jeg å fatte ...

Jeg reagerer mer på at folk finner på å skrive sånne innlegg som det du skrev for å være ærlig ..

Du havner inn i kategorien sammen med serendipity m.fl. Det er så utrolig søtt hvordan dere DOL'ere forsvarer hverandre med en gang dere mottar litt kritikk. Sukk altså...

Skrevet

Du havner inn i kategorien sammen med serendipity m.fl. Det er så utrolig søtt hvordan dere DOL'ere forsvarer hverandre med en gang dere mottar litt kritikk. Sukk altså...

Ettersom vi ikke har ordentlige venner vi kan snakke om i RL, må vi jo ta vare på de vi har her.

Skrevet

hehe - riktig så tøff du var da som måå komme med kritikk uten å tørre å underskrive med eget nick da *himle*

Det var da ikke snakk om å forsvare Prozak, jeg kjenner da ikke fyren, men jeg skjønner virkelig ikke hvorfor noen irriterer seg over at han skriver *.........* i slutten av innleggene sine...

Skrevet

Jeg har et stort behov for å skille meg ut, og det irriterer meg skikkelig. Ja, jeg er nesten litt forbanna på meg selv

Skrevet

Dere dolere?

Hva er dere andre som skriver på DOL, da? For jeg går ut fra at siden _dere_ er dolere, så er _vi_ noe annet? Og det mest interessante spørsmålet: Hvordan greier du skille _dere_ fra _oss_?

laguna1365380434
Skrevet

Tsk..

Du er sikkert bare sur fordi du ikke klarer å lage noe "image" her vettu..

Forøvrig underlig hvordan du har plukket opp så mange navn, når du ikke er noe aktiv her?

Smugtitta litt kanskje?;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...