Gå til innhold

Bør damer sjekke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når man har sjekket i en 10 års tid, og antall menn begynner å bli uttalige, da er det nok ikke snakk om feil type mann lenger.

Tja, det vanlige er å velge samme type mann, gang på gang.

PRoblemet ligger nok et helt annet sted enn at hun er den so tar initiativet -det er ikke noe galt i at hverken menn eller kvinner er den som tar inititativet.

Fortsetter under...

Gjest slitern
Skrevet

Nei de fleste mannfolk gjør ikke det, men det var problemer med å holde på et langvarig forhold som var trådens kjerne her. Og jeg forstod det slik at at denne dama sjekket opp alle disse typene på byen.

De fleste finner seg vel samboere o.l på andre steder som f.eks jobb, fritidsaktiviteter o.s.v

Men min hensikt med innlegget var at jeg som gutt/ mann ikke setter mest pris på de mer fremadstormende damene som det nærmest står "ta meg" i panna på. Jeg kan godt gjøre det og har gjort det, men aldri om jeg flytter sammen med de.

Hvorfor ikke? Hva med menn det står ta meg i panne?

Gjest slitern
Skrevet

Nei de fleste mannfolk gjør ikke det, men det var problemer med å holde på et langvarig forhold som var trådens kjerne her. Og jeg forstod det slik at at denne dama sjekket opp alle disse typene på byen.

De fleste finner seg vel samboere o.l på andre steder som f.eks jobb, fritidsaktiviteter o.s.v

Men min hensikt med innlegget var at jeg som gutt/ mann ikke setter mest pris på de mer fremadstormende damene som det nærmest står "ta meg" i panna på. Jeg kan godt gjøre det og har gjort det, men aldri om jeg flytter sammen med de.

Svarte du at de fleste menn ikke er ute etter langvarige forhold på byen? Det ble litt uklart. Jeg vil gjerne ha svar.

Gjest lykkelita
Skrevet

Men det ble vel aldri noe langvarig da siden du allerede har bodd sammen med 4 stykker.

Når flytter nr. 5 inn?

Føler egentlig at jeg sammenlignet med de fleste andre jeg kjenner ,ikke har hatt mange samboere.

Jeg er 34 år, og synest ikke dette er mye å snakke om,eller?

Hører om dem som både har hatt 8 og ni før de gir seg.

Første samboerskapet varte i 4 år, det andre to(fordi han døde),og tredje to,og mitt nåværende har vart i 6 år og varer fremdeles.

Skrevet

Hvorfor ikke? Hva med menn det står ta meg i panne?

De er sikkert ikke bedre de.

Men jeg svarer ærlig, jeg og veldig mange med meg skiller mellomm de man bare treffer på byen og knuller og de vi kan tenke oss og dele livet med.

Jeg vet jeg har rett og at det er sånn. Mannfolk bare tenker litt slik, man kan like det eller ikke.

Men jeg gir på vegne av oss menn et ærlig svar på et ærlig spm. Mange tørr ikke det i frykt for å virke moraliserende og få kjeft. De vet med andre ord at deres innerste meninger om saken ikke tåler dagens lys, selv her på Dol, derfor lyver de for at jentene her skal synes om de.

Skrevet

Føler egentlig at jeg sammenlignet med de fleste andre jeg kjenner ,ikke har hatt mange samboere.

Første samboerskapet varte i 4 år, det andre to(fordi han døde),og tredje to,og mitt nåværende har vart i 6 år og varer fremdeles.

OK, men da har du altså hatt samboere sammenhengende siden du var 20 år

Annonse

Gjest slitern
Skrevet

Men jeg svarer ærlig, jeg og veldig mange med meg skiller mellomm de man bare treffer på byen og knuller og de vi kan tenke oss og dele livet med.

Jeg vet jeg har rett og at det er sånn. Mannfolk bare tenker litt slik, man kan like det eller ikke.

Men jeg gir på vegne av oss menn et ærlig svar på et ærlig spm. Mange tørr ikke det i frykt for å virke moraliserende og få kjeft. De vet med andre ord at deres innerste meninger om saken ikke tåler dagens lys, selv her på Dol, derfor lyver de for at jentene her skal synes om de.

Og du snakker på vegne av de fleste menn? Mener du virkelig at det er slik de fleste menn tenker, men tør ikke si det høyt?

Gjest tegnet/lykkelita
Skrevet

Men det ble vel aldri noe langvarig da siden du allerede har bodd sammen med 4 stykker.

Når flytter nr. 5 inn?

"tegnet"er meg,vet ikke hvorfor jeg brukte nytt nick,men det hender jeg prøver å være litt mer anonym når det gjelder slike opplysninger.

Gjest lykkelita
Skrevet

OK, men da har du altså hatt samboere sammenhengende siden du var 20 år

Siden jeg var 18, med noen få år som singel.

Vet ikke hvorfor det har blitt slik, men når jeg tenker tilbake, angrer jeg litt på at jeg ikke tok lengre pauser som singel.

Hadde nok ikke skadet,men er også glad for den erfaringen jeg har.

Skrevet

Og du snakker på vegne av de fleste menn? Mener du virkelig at det er slik de fleste menn tenker, men tør ikke si det høyt?

Ja

Gjest slitern
Skrevet

Du som har lykkes i å ha lange forhold er vel den som kan svare henne best?

Gjest slitern
Skrevet

Hva tenker du hvis damer sjekker?

Blir du ikke en liten tanke skremt?

Da hvis du er ute etter et varig forhold og ikke for en natt?

Jeg holder meg til menn.

Skrevet

Siden jeg var 18, med noen få år som singel.

Vet ikke hvorfor det har blitt slik, men når jeg tenker tilbake, angrer jeg litt på at jeg ikke tok lengre pauser som singel.

Hadde nok ikke skadet,men er også glad for den erfaringen jeg har.

Det er kanskje ikke så greit å bestemme seg for å ha lengre pause som singel viss man først treffer en type man føler det stemmer med :-)

Du har jo i motsetning til din venninne bodd en god stund sammen med dine samboere :-)

Annonse

Gjest lykkelita
Skrevet

Du som har lykkes i å ha lange forhold er vel den som kan svare henne best?

Det kan jo være mange grunner til at noen får forhold til å vare,det vil ikke dermed si at forholdet trenger å fungere av den grunn.

Det kan vel ha noe å gjøre med hvor tolerant og utholdende man er.

Noen blir i et vanskelig forhold fordi de er redd for å være alene..eller fordi et eller annen holder dem sammen over lengre tid.

Mange forhold er på ovetid.

Ørkenvandreren
Skrevet

Svaret på spørsmålet (i teksten, ikke overskriften) er nei.

Skrevet

Svaret på spørsmålet (i teksten, ikke overskriften) er nei.

...det er vel du evig takknemlig for tenker jeg! - med DINE skjekketriks - -ører etc. .-)

Skrevet

Eller kanskje ikke byen er den beste plassen å møte noen for et forhold?!

• 8 måneder senere...
Skrevet

så du skal finne deg ei kone som aldri har vært på byen?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...