Gå til innhold

Har du funnet kjæreste på nettet?

Anbefalte innlegg

Gjest kjæreste
Skrevet

Eller gjennom kontaktannonse? Hvordan gikk det til?

Gjest ikke signatur
Skrevet

Nei, jeg har ikke funnet noen på nettet/via annonse. Høres merkelig ut... men svigermor møtte den nye mannen sin etter at en venninne av henne satte en annonse inn i en avis. De passer godt sammen og er så forelsket at..:)

Gjest kjæreste
Skrevet

Nei, jeg har ikke funnet noen på nettet/via annonse. Høres merkelig ut... men svigermor møtte den nye mannen sin etter at en venninne av henne satte en annonse inn i en avis. De passer godt sammen og er så forelsket at..:)

Tror det er en del fordommer mot de som møtes på denne måten. Men det er jo litt rart for det er mange som setter inn annonser både i aviser og på nettet. Synes dette er en mer seriøs måte å treffe noen på enn ved å dra på byen f.eks.

Gjest ikke signatur
Skrevet

Tror det er en del fordommer mot de som møtes på denne måten. Men det er jo litt rart for det er mange som setter inn annonser både i aviser og på nettet. Synes dette er en mer seriøs måte å treffe noen på enn ved å dra på byen f.eks.

Du har nok rett. Tenker du på annonse, kan du jo prøve. Men man kan jo være svært uheldig også, så det er viktig å være kritisk. Men svigermoren min møtte jo den rette for seg!

Skrevet

En gammel slektning av meg fant sin mann via en annonse. D.v.s. det var en venninne av henne som annonserte. Hun fikk så mange svar, at hun lot venninnen overta et av svarbrevene. De har nå vært gift i over 50 år...

Skrevet

Ja, jeg har funnet drømmemannen min over internett(IRC)Vi begynte å taste i 97,møttes etter 2 mnd og nå har vi vært gift i 3 år.

Og har ett barn sammen på 1,5 år.

Skrevet

Jeg har ikke, men moren min har. Hun traff samboeren sin gjennom en kontaktannonse, og nå har de vært samboere i 18 år.

Gjest Serenio
Skrevet

Ja. Møttes IRL på en chat-fest og så begynte vi å maile og prate etterpå. Etter 6 mnd bodde vi sammen, nå har vi vært sammen i 6 og og gift i 3 og et barn sammen.

Gjest Skogalv
Skrevet

Jepp. Har møtt 2 (av 2) kjærester på IRC. Er en grei måte å møte nye folk på, særlig om man er litt sjenert.. :o) Syns det er lettere å være naturlig, siden man gjerne blit opphengt i utseende og væremåte når man treffer folk irl.

Gjest kjæreste
Skrevet

Jepp. Har møtt 2 (av 2) kjærester på IRC. Er en grei måte å møte nye folk på, særlig om man er litt sjenert.. :o) Syns det er lettere å være naturlig, siden man gjerne blit opphengt i utseende og væremåte når man treffer folk irl.

Hva er IRC?

Gjest opplyseren
Skrevet

Hva er IRC?

IRC = Internet relay chat.

Et chatteprogram.

Last ned her: www.mirc.com

Skrevet

Ja, og vi bor sammen og har et barn i dag :o)

Mange syns dette er en taper måte å møte noen på, og det er vanskelig og forklare det for noen som har fordommer. Det er vel i grunnen ikke måten jeg vil anbefale å sjekke på, rett og slett fordi det er en del ulver i fåreklær der ute.

Men det gikk da bra for oss, og jeg forteller det om noen spør, men jeg annonserer det ikke, akkurat.

Skrevet

Er vel en del fordommer mot det, og ikke lett å fortelle om det.

lykkelige meg
Skrevet

Jeg traff kjæresten min på nettet. Traff han på en veldig seriøs chattekanal. Første gang han kom på besøk, hadde han med ei jente som jeg også hadde blitt kjent med på samme sted, og som kjenner han godt fra før.

Nå er vi samboere, og venter barn om ca. 6 mnd.

Hilsen

• 1 måned senere...
Skrevet

Traff mannen min på nettet ja. Eller det vil si, han huka tak i meg da han lette etter folk fra Vestfold. Jeg var ikke på en sjekke-kanal, bare på en kanal med folk jeg kjenner herfra da han huka tak i meg.

Vi traff hverandre etter 10 dager - snakket sammen hver dag, så hverandre nesten hver dag også :) Etter 2 måneder flytta vi sammen, og litt mer enn 2 år etter vårt første møte giftet vi oss :) Nå har vi vært gift i over et år :)

Skrevet

Ja, jeg traff min kjære i januar i år, etter å ha chattet siden rett før jul.

Nå har han egen hylle i skapet på badet, og egen skuff i kleskommoden på soverommet..

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...