Gå til innhold

Kronprinsessens "lange og kronglete vei"

Anbefalte innlegg

Gjest grøss og gru

Nettavisen skriver i forbindelse med 30-årsdagen:

Hun måtte gå en kronglete vei for å få sin store kjærlighet og kronprinsessetittelen.

Hvilken kronglete vei spør jeg? Det å bli straight? Slutte å posere naken? Hun trengte vel ikke tenke seg om to ganger eller be om tillatelse fra noen for å åle seg inn i tillelrollen?

Dama er kald som en fisk, tar seg til rette - nylig rekvirerte hun kystvakts for å komme seg i privat selskap - og vi skal nok få slite med henne til hun går av med pensjon. Forhåpentligvis blir monarkiet avskaffet i god tid før Mette-Marit-stiklingen blir innsatt som ny monark! (Tenk å ha Sven O's barnebarn til konge!).

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/116653-kronprinsessens-lange-og-kronglete-vei/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest papirtiger

Skulle gjerne visst hva det er som får visse mennesker, som deg, til å få så sterke følelser for et menneske de ikke kjenner. Er det misunnelse?

Så mange sterke meninger om et menneske du ikke kjenner... Lurer på hva slags hatforhold du har til mennesker du faktisk kjenner.

Gjest grøss og gru

Skulle gjerne visst hva det er som får visse mennesker, som deg, til å få så sterke følelser for et menneske de ikke kjenner. Er det misunnelse?

Så mange sterke meninger om et menneske du ikke kjenner... Lurer på hva slags hatforhold du har til mennesker du faktisk kjenner.

Må da være lov å mene noe fordi om en ikke kjenner vedkommende når det er en offentlig person!

Glatt, sleip, beregnende og kald er det inntrykket jeg får!

Gjest papirtiger

Må da være lov å mene noe fordi om en ikke kjenner vedkommende når det er en offentlig person!

Glatt, sleip, beregnende og kald er det inntrykket jeg får!

Du må gjerne mene alt du vil. Jeg bare lurer på hvordan du klarer å opparbeide deg så mye følelser for noe så uvesentlig.

Annonse

Gjest papirtiger

Noe som koster landet millioner på millioner er vel neppe

Var dette en diskusjon om hvorvidt vi skal ha monarki eller ikke? I såfall må jeg si du har klart å gjemme den diskusjonen _veldig_ godt i ditt innlegg....

Trodde innlegget ditt handlet om hvor lite du liker Mette-Marit. Ja, så feil kan en ta..

Var dette en diskusjon om hvorvidt vi skal ha monarki eller ikke? I såfall må jeg si du har klart å gjemme den diskusjonen _veldig_ godt i ditt innlegg....

Trodde innlegget ditt handlet om hvor lite du liker Mette-Marit. Ja, så feil kan en ta..

Det er vel velkjent at vi har en "sladrepresse" med stort marked her i landet. Så jeg skjønner vel ikke helt hvorfor du syntes "grøss og gru" sine meninger var så merkelige?

Gjest papirtiger

Det er vel velkjent at vi har en "sladrepresse" med stort marked her i landet. Så jeg skjønner vel ikke helt hvorfor du syntes "grøss og gru" sine meninger var så merkelige?

Merkelige er det ikke. Og DET forteller at dette et samfunn i forfall.

Gjest så uvesentlig?

Hmmmm. Jeg har kun skrevet ett innlegg i denne diskusjonen før dette. Som var en kommentar til at du synes kritikk av kongehuset er en uvesentlighet, noe jeg og svært mange med meg er dypt uenige i.

Merkelige er det ikke. Og DET forteller at dette et samfunn i forfall.

Synd og si det - men såpass vet jeg - at Mette Marit ikke er riktig god i hodet sitt - bare vent og se..

OG - nei, jeg er ikke misunnelig - og NEI - det er ikke noe jeg TROR - jeg VET :)

Gjest papirtiger

Hmmmm. Jeg har kun skrevet ett innlegg i denne diskusjonen før dette. Som var en kommentar til at du synes kritikk av kongehuset er en uvesentlighet, noe jeg og svært mange med meg er dypt uenige i.

Problemet med anonyme nick er jo at man ikke vet hvem som skriver innleggene..

Og hvis du har lest innleggene mine ser at du at jeg ikke mener at en debatt om kongehuset er uvesentelig, men denne tråden handler ikke om det. Denne tråden er meningsløs drittkasting om personen Mette-Marit.

Annonse

Gjest papirtiger

Synd og si det - men såpass vet jeg - at Mette Marit ikke er riktig god i hodet sitt - bare vent og se..

OG - nei, jeg er ikke misunnelig - og NEI - det er ikke noe jeg TROR - jeg VET :)

Som om noen som er misunnelige vil innrømme det :) Men bevares, du VET du ikke er det ;)

Gjest 2.gangsgravid

NÅ synes jeg ærlig talt at Mette Marit bør få være i fred. At hun kan ha litt frynsegoder bør da være helt ok, hun er vår kommende dronning tross alt. Hvordan ville du likt å bli "avkledd" i pressen på den måten hun har blitt.De graver jo i privatlivet hennes så det holder! Hun er Norges svar på Diana og vi vet jo alle hvordan det endte. Du må gjerne kaste den første steinen hvis du er uten feil og mangler.

Som om noen som er misunnelige vil innrømme det :) Men bevares, du VET du ikke er det ;)

Tja.. som oftest innrømmer jeg det når jeg er misunnelig ... kanskje ikke hvis misunnelsen er for smålig :)

Selfølgelig VET jeg det med meg selv - men hva andre VET og TROR kan jeg ikke uttale meg om - hehe..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...