Gå til innhold

Synes det går litt for langt (M-M brukte kystvakten som taxi)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest MM`s mam

Hun skulle vel tøffe seg litt for venninden sin da,vise at hun nå kunne manipulere alle ved og knipse i fingeren. Husk,hun er en "jente fra gata" og det tar sikkert lang tid og venne seg til den posisjonen hun nå har kommet i og de manerene som passer seg der.Jeg synes hele saken kan karakteriseres som mere barnslig enn en big deal!

Gjest la de være i fred

Hva faen vet pressen om Kystvakten skulle samme veien da !!!!!!!

Åååå jeg blir så forbanna, kongehuset sier tydelig ifra at de vil ha en "lav profil", er det noe spesielt holder de jo pressekonferanser, og så smeller pressen dette så enormt opp.

La de får være ifred !!!!!!!

Ørkenvandreren

Åååå jeg blir så forbanna, kongehuset sier tydelig ifra at de vil ha en "lav profil", er det noe spesielt holder de jo pressekonferanser, og så smeller pressen dette så enormt opp.

La de få være i fred?

Det er faktisk vi skattebetalere som holder liv i dem.

Jeg er enig i at vi i større grad skal respektere deres ønske om "lav profil" når det gjelder personlige/private forhold. Men her snakker vi om ressursbruk, og det er i høyeste grad en offentlig sak.

Annonse

Gjest la de være i fred

La de få være i fred?

Det er faktisk vi skattebetalere som holder liv i dem.

Jeg er enig i at vi i større grad skal respektere deres ønske om "lav profil" når det gjelder personlige/private forhold. Men her snakker vi om ressursbruk, og det er i høyeste grad en offentlig sak.

Hvis Kystvakten skulle samme veien så vil jeg heller kalle det besparelser jeg da ...... da slapp jo politieskorten enslig å kjøre henne i bryllup.

At det er vi som betaler dem, .... javel, det er ikke noe vi får gjort noe med allikevel, samme hva de bruker penger på, så det nytter ikke "bruke det" argumentet.

Annonse

Gjest mener jeg

Så må de da oppføre seg som vanlige folk, da!!

Hadde det vært MEG så - - -men nå er ikke MM "vanlig folk" lenger, uansett om dere er enig eller ei i det.

Hun har forresten bursdag i dag! :)

Er det derfor det flagges? Jeg trodde hun hadde vært rusfri i 6 år i dag jeg.*L*

Hun som skal være som "alle andre" både i stil og personlighet, burde også i denne saken gjort som vi andre måtte ha gjort...

Synest du hu skal ta jobb i kassa på Rimi også da??? Fordet hun skal være som alle andre???

Gjest antimonarkist!

Hvis Kystvakten skulle samme veien så vil jeg heller kalle det besparelser jeg da ...... da slapp jo politieskorten enslig å kjøre henne i bryllup.

At det er vi som betaler dem, .... javel, det er ikke noe vi får gjort noe med allikevel, samme hva de bruker penger på, så det nytter ikke "bruke det" argumentet.

Jo, vi får gjort noe med det, vi kan være med på og avskaffe hele skiten ,som kongehuset jo er.Jeg synes komihuset begynner og ligne mer på en sosialanstalt enn et adelig kongehus.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...