Gå til innhold

Ungkaren i går

Anbefalte innlegg

Gjest Selvrespekt?
Skrevet

Har av en eller annen grunn blitt fascinert av Ungkaren på TvNorge. Kanskje fordi det hele er så absurd. I går inviterte Andrew alle tre jentene etter tur til å tilbringe natten med ham, og alle takket selvfølgelig ja. Ingen tenkte på å spørre om han ba de andre om det samme. Hva ville vi kalt en slik fyr under andre omstendigheter? Jeg satt og ventet på at i det minste en av jentene skulle be ham vente til han hadde gjort sitt valg, men neida. Alle måtte jo gjøre sitt for å *overbevise* ham.

Ville dere (om dere nå først var meldt på et slikt program) ha takket ja til en natt med fyren, når dere visste at han ville gjøre det samme med to andre?

Gjest Selvrespekt?
Skrevet

Og hvis han faktisk valgte dere, hvordan ville det påvirket forholdet å vite at han måtte ligge med to andre (og kline med mange) for å kunne gjøre et valg?

Skrevet

Og hvis han faktisk valgte dere, hvordan ville det påvirket forholdet å vite at han måtte ligge med to andre (og kline med mange) for å kunne gjøre et valg?

Han gjør med andre ord det som de fleste andre gjør for å finne den rette (prøver mange), bortsett fra at han gjør det på komprimert tid, og med kamera på.

Gjest Selvrespekt?
Skrevet

...vi VET jo ikke om de "hadde seg" da :)

Hva var det Tina stønnet og sukket sånn for da ;o)

Skrevet

hemoroider? :-)

Gjest Løvinne til fingerspissene
Skrevet

Jeg hadde aldri kunnet melde meg på et sånt type program, fordi jeg MÅ ha all oppmerksomheten alene. Jeg kan aldri "konkurrere" om en mann, han er min, og KUN min :D

Gjest ikke sign
Skrevet

Hvem vinner da? Lurer på hvem han velger.. og godtar hun at han var med andre??

Skrevet

...vi VET jo ikke om de "hadde seg" da :)

Jøss - når går det programmet? Dette må jeg få med meg!

Gjest Humlepungen
Skrevet

Jeg hadde aaaaldri takket ja til det de jentene gikk med på. Han er nok ikke helt seriøs den fyren der. Da hadde han vel ikke prøvekjørt andre enn den jenta han var nærmest med hjertet sitt. Tror nok han der tenker med feil hode.

Stakkars ho som ble utstemt i går da... ho var visst ikke god nok i senga for han?;o)

Gjest eller kanskje det?
Skrevet

hemoroider? :-)

Eller kanskje "ungkaren" lukta så stygt når hun satte seg nærmere han.

Gjest slitern
Skrevet

Tror du han lå med alle tre da? Synes det var rart hvis plutselig kalde Tina gikk med på det. Synes det er litt kvalmt hvis han lå med dem. Det kunne jo hende de bare sov sammen for å bruke den tiden de hadde sammen?

Gjest slitern
Skrevet

Hørte ikke det jeg?

Skrevet

helvetesmaktogfaenihælvetedetvardaforjævligåfådettenåsåtettoppunderfinalenselvomdeterminfavorittdame

Ja, helt enig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...