Gå til innhold

hva skal jeg gjøre

Anbefalte innlegg

Skrev et innlegg tidligere om samme problem som jeg vil skrive om i dette innlegget.

http://forum.doktoronline.no/forum/bin/gotomsg.wa?msgid=1786621

I morgen begynner skolen og jeg har ikke bestemt meg helt om jeg skal eller ikke skal begynne.

Hvis jeg skal begynne så er det snakk om å ta linjefagene, så det blir noe redusert skoledag.

Men jeg (og legen) tror likevel at det vil bli for mye, at det vil være bedre med et annet opplegg evt. en praksisplass som jeg selv kan få være med styre på hvor mange timer jeg klarer. Noe som kan passe meg bedre, pga jeg ikke har noe "livslyst".

Rådgiveren foreslo at jeg skal prøve skolen noen dager eller et par uker for å se om jeg finner ut hva jeg vil.

Tenkte jeg kunne prøve det, men alt i meg stritter i mot.

Jeg vil bare forsvinne. Slippe eksistere.

Hvorfor prøve skolen engang?

Noen andre vil sikkert bli kjempeglad for plassen, fordi det er en svært populær linje.

Skriver ikke innlegget for å syte, men for å be om råd om ha jeg burde gjøre.

Er så usikker på hva jeg skal gjøre.

Gjentar vel bare meg selv nå.

Vet ikke om jeg klarer skole. Men vil jo likevel, siden det er viktig. Bryr meg, men gjør det egentlig ikke samtidig. Hvis noen forstår hva jeg mener?

P.S. Fikk gode svar på mitt forrige innlegg som jeg setter pris på. Skriver nå igjen om råd fordi det er jeg som er så veldig usikker og føler at uansett hva jeg gjør så blir det galt.

Ano

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/116675-hva-skal-jeg-gj%C3%B8re/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...