Gå til innhold

To gledelige nyheter i helgen.

Anbefalte innlegg

For oss ManU-fans var det en fryd å se miniRonaldi debutere på Old Trafford. Det er liten tvil om at Fergusen har et eksepsjonelt talent i den gutten. Han må imidlertid matches lett til å begynne med all den tid tottelottene til degoser har en tendens til å ryke i premeier league. Særlig når det blir kaldt.

Så Grete Waitz-løpet; mine damer og herrer - det blir arrangert for siste gang i år. Osloborgere kan mao se fremtiden lyst i møte uten å bli plaget av dyvåte middelaldrende Sputnikdamer fra grendeNorge.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/116706-to-gledelige-nyheter-i-helgen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk ikke sett kampen, men han fikk mye skryt.

Noe som sjokkerte meg i helgens rundt, var hvordan Chelsea filleristet Liverpool på Anfield. Det var ekkelt å se.

Jeg tror fan meg Chelsea kan ta hjem det hele denne sesongen.

Tchelski blir å regne blandt de tre i år, sammen med ManU og Arsenal. Liverpool og Newcastle blir ett nummer for små. Et spennende lag for året er ManCity. Ny stadion og nye fjes. Det tegner bra.

Tchelski blir å regne blandt de tre i år, sammen med ManU og Arsenal. Liverpool og Newcastle blir ett nummer for små. Et spennende lag for året er ManCity. Ny stadion og nye fjes. Det tegner bra.

Kan man ellers tenke seg en traurigere start på sesongen enn Tottehams 0-1 for Birmingham? Altså for Birmingham, som ikke har hatt en klassespiller siden Trevor Francis på 70-tallet?

Jeg gir meg ende over, og må innse at også årets sesong blir nitrist, subbende rundt midt på tabellen.

Det er for jævlig, men jeg skal fan meg vente.

Kan man ellers tenke seg en traurigere start på sesongen enn Tottehams 0-1 for Birmingham? Altså for Birmingham, som ikke har hatt en klassespiller siden Trevor Francis på 70-tallet?

Jeg gir meg ende over, og må innse at også årets sesong blir nitrist, subbende rundt midt på tabellen.

Det er for jævlig, men jeg skal fan meg vente.

Spurs er ferdige. Det sa jeg før ligaen starta. Når de har en manager som bruker heksedoktorer, healere, muslimer, lesber og gudene vet hva for å gjøre laget bedre - så er det intet håp. De skulle hatt motstanderens manger; Steve Bruce. Han kunne rævkjørt healerne og banket litt moral inn i Spursgutta!

Annonse

Spurs er ferdige. Det sa jeg før ligaen starta. Når de har en manager som bruker heksedoktorer, healere, muslimer, lesber og gudene vet hva for å gjøre laget bedre - så er det intet håp. De skulle hatt motstanderens manger; Steve Bruce. Han kunne rævkjørt healerne og banket litt moral inn i Spursgutta!

Heksedoktorer og lesber er greit nok. Men tar de en muslim inn på White Hart Lanes grønne gress, gir jeg opp.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...