Gå til innhold

Espen Høiby bak spakene

Anbefalte innlegg

Gjest nei takk!!!!!!

Ikke faen om jeg ville sette meg i et fly med den fyrene bak spakene.Riktignok har jeg f.skrekk fra før,men ...

Og faren har visstnok samme tendensene ifølge sladrepressen,for en gjeng!Og Mette M-s fortid kjenner vi til,hva blir det neste som blir avslørt om denne gjengen?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/116707-espen-h%C3%B8iby-bak-spakene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest nei takk!!!!

Eh! Du blander ikke kortene nå?

Jo,men det virker som de er crazye hele familien, og angående Espen Høiby så er det vel ikke så usannsynlig at han kan utagere raseriet sitt bak spakene på et fly også,om han skulle være i det lune.Det skal tydeligvis ikke så mye til før fyren eksploderer,og slike typer burde ikke ha lov til og føre et fly.Det er tross alt ansvar for mange menneskeliv det er snakk om.

Annonse

Og spilte inn dirtyvideo,og hadde samkvem med kvinner og strippet på bilder,ogogog...

På den annen siden er Mette Marit som kronprinsesse langt å fortrekke framfor f.eks. Valgerd Svarstad Haugland.

Det er fint å ha folk i maktposisjoner som har drekt og pult litt og driti seg ut. Man må ha ballast nok til å kunne se samfunnet både ovenfra og nedenfra. Da kreves det en del synding.

Gjest skinnhelligheten selv?

Det er slike som dere som kjøper VG, dagbladet og se og hør. Slik at dere kan utveksle ondsinnet sladder. Jeg synes denne tråden og den om Mette Marit sier mer om dere enn om Mette Marit og familien hennes.

" Det er slike som dere som kjøper VG, dagbladet og se og hør. Slik at dere kan utveksle ondsinnet sladder. Jeg synes denne tråden og den om Mette Marit sier mer om dere enn om Mette Marit og familien hennes. "

Og det sier du(............)

Og angående se og hør og vg, så finnes minst ett av de to bladene i de fleste norske hjem!

Slike som oss ja du...., den kommentaren blei litt for dum.

Annonse

" Det er slike som dere som kjøper VG, dagbladet og se og hør. Slik at dere kan utveksle ondsinnet sladder. Jeg synes denne tråden og den om Mette Marit sier mer om dere enn om Mette Marit og familien hennes. "

Og angående se og hør og vg, så finnes minst ett av de to bladene i de fleste norske hjem!

Trenger ikke kjøpe hverken VG eller Se og Hør for å få med oss sladrenyhetene. De finnes på avisenes nettsider.

Gjest papirtiger

Det er slike som dere som kjøper VG, dagbladet og se og hør. Slik at dere kan utveksle ondsinnet sladder. Jeg synes denne tråden og den om Mette Marit sier mer om dere enn om Mette Marit og familien hennes.

Så enig. Men du burde presisert, folk som kjøper vg, se&hør og liknende _bare_ så de kan sladre om kongelige og kjendiser.

Gjest skinnhelligheten

Trenger ikke kjøpe hverken VG eller Se og Hør for å få med oss sladrenyhetene. De finnes på avisenes nettsider.

Ok, Se&Hør da!De har det også med og grumse opp mye nytt til overflaten,eller pynte på gammelt nytt :)

Det er ikke uten grunn at bladet(pluss VG) selger enorme opplag.De fleste hjem kjøper sladrebladet,men ikke alle vil innrømme det da.

Gjest Pøh dah

Så enig. Men du burde presisert, folk som kjøper vg, se&hør og liknende _bare_ så de kan sladre om kongelige og kjendiser.

Saken er at det står BARE sladrestoff i se og hør, eller skjuler du deg bak at du kjøper bladet pga programoversikten?Min oppfatning er at alle liker vel litt sladder, spessielt kjerringer,og spessielt kjerringene som dropper inn her,høhø ;P

Og ekskona går god for han derre E.Høiby forde SASlønnen hans sikrer henne og ungene store barnebidrag og ting til ungene.Hun vil sikkert nødig miste det.Han prøvde som kjent og kjøpe seg fri fra denne siste volden også,og biskopdatterens psykolog er kjøpt og betalt og burde ikke ha lov til å stille opp som vurderer i Høibysaken grunnet sine nære forbindelser til Høiby&co.Teit at hun forsvarer han,men typisk kvinnfolk,selger seg for status osv.

Hehe.

Morsomt argument: "Alle andre gjør det" -er det greit fordi alle andre gjør det?

Og ekskona går god for han derre E.Høiby forde SASlønnen hans sikrer henne og ungene store barnebidrag og ting til ungene.Hun vil sikkert nødig miste det.Han prøvde som kjent og kjøpe seg fri fra denne siste volden også,og biskopdatterens psykolog er kjøpt og betalt og burde ikke ha lov til å stille opp som vurderer i Høibysaken grunnet sine nære forbindelser til Høiby&co.Teit at hun forsvarer han,men typisk kvinnfolk,selger seg for status osv.

Hoho.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...