Gå til innhold

Hvorfor er det så mange som trekker seg bort fra DOL?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vet ikke om det er så mange som forsvinner?

Og forsvinner de for godt, da?

Kan jo være at man blir lei. Det er mye som diskuteres omatt og omatt.

Når du har vært her noen år, så har du vært gjennom de fleste emner.

Folk finner seg andre og private forum.

Annonse

Synes det er greiest å være "periodeDOL'er".

Ellers så blir det til tider litt for slitsomt å skulle forholde seg til enkeltpersoner som er gitt den gave å forvalte den eneste, fulle og hele sannhet om absolutt alt og ikke er villig til å høre på skalig argumentasjon.

Tips til gode diskusjonssteder?

I grunnen ikke. Jeg leter aktivt selv. Har prøvd news gjentatte ganger over lengre perioder, men finner meg liksom ikke helt til rette der heller.

Er du kvinne, så er visst kvinneguiden.no ganske bra.

Gjest Ikke så ofte her mer

Hvorfor noen trekker seg unna? Fordi bl.a. SDD, Sør, Ulv m.fl. har en tendens til å "ta over" enhver tråd. Spør man f.eks. om noe alvorlig, kan du banne på at SDD spøker og tuller. Også har du "slarvekjerringene" her inne på DOL (skal ikke nevne "navn"), som også klarer å ødelegge en del tråder med interne spøker. Dessuten blir de sammen menneskene kjempefornærma om noen kritiserer andre "kjente" brukere. Så jeg skjønner veldig godt at de mer seriøse brukerne har trukket seg fra DOL.

Annonse

Det er nettopp det...man orker ikke alt det "livet" her inne. På de små private fora får man snakke med de man vil - de få :)

Jeg syntes også det var få gamle nick etter ferien. Det er ikke sikert de er borte. Noen har skiftet nick, noen skjuler seg bak ikke undertegnet (el.l., som jeg synes det blir fler av), noen kan fortsatt være på ferie.

Ørkenvandreren

Når man har vært her en stund, så begynner innleggene/spørsmålene/problemene å gjenta seg - det blir etterhvert ikke noe nytt.

Det å svare på samme sak/problem idag, som man har svart på 2-3 ganger tidligere, er liksom ikke så spennende lenger....

Det er nok hovedårsaken til at jeg er her mindre og mindre (dvs leser av og til, men skriver adskillig sjeldnere).

Gjest QuePasta

Noen kommer og noen går. Det er jo det som er bra med et slikt forum. Da blir det mye mer dynamisk, spektret av meninger og oppfatninger mye større, og sjansen for å få nye og spennende impulser mye større, enn om det bare hadde vært de samme trøtte typene her år etter år.

Gjest Krageben

I grunnen ikke. Jeg leter aktivt selv. Har prøvd news gjentatte ganger over lengre perioder, men finner meg liksom ikke helt til rette der heller.

Er du kvinne, så er visst kvinneguiden.no ganske bra.

Kvinneguiden huser da vitterlig endel mannfolk også, Altman!! Join in, guys!!! :)

Gjest nomen_necio

Hvorfor noen trekker seg unna? Fordi bl.a. SDD, Sør, Ulv m.fl. har en tendens til å "ta over" enhver tråd. Spør man f.eks. om noe alvorlig, kan du banne på at SDD spøker og tuller. Også har du "slarvekjerringene" her inne på DOL (skal ikke nevne "navn"), som også klarer å ødelegge en del tråder med interne spøker. Dessuten blir de sammen menneskene kjempefornærma om noen kritiserer andre "kjente" brukere. Så jeg skjønner veldig godt at de mer seriøse brukerne har trukket seg fra DOL.

Enig med deg. Disse kverrulantene som vil ta over alle diskusjoner, masseproduerer innlegg til alle døgnets tider med de mest bizzarre, vanvittige synspunkter. For normale folk virker slikt frastøtende. Da heller andre fora når man blir trett av ordkrigen. For slik oppleves det. Kverrulantenes mål ser ut til å være bekjempelse av enhever tanke ulikt deres egne.

Antagelig er noen av dem pasienter fra mentalsykehus. Stakkars folk, de kan ikke ha en grei tilværelse med så underlige tanker i hodet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...